آمریکا در جنگ آینده بازنده است

جمعه 24 آذر 1396 - 12:44:9
آمریکا در جنگ آینده بازنده است

تهران- الکوثر: نتایج تحقیقات جدید اندیشکده آمریکایی رند نشان می دهد ارتش آمریکا در جنگ های احتمالی بعدی با چین، روسیه، کره شمالی، ایران و داعش بازنده خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اندیشکده آمریکایی «رند» در جدیدترین تحقیقات خود هشدار داد که آمریکا در جنگ آینده، بازنده خواهد بود و نیروهای ارتش آمریکا در مقابله با تهدیدات چین، روسیه و دیگر کشورها و نیز ادامه جنگ علیه تروریسم اسلامی ضعیف و ناکارآمد هستند.
این تحقیقات با عنوان «توانایی ها و نیروهای نظامی آمریکا برای یک جهان خطرناک» نشان می دهد که ارتش آمریکا باید در ساختار و برنامه های جنگ برای غلبه بهتر بر چالش های نظامی خود، اصلاحات انجام دهد.
براساس این گزارش، قابلیت‌های نظامی دو کشور روسیه و چین به حدی پیشرفت کرده است که تحت برخی شرایط آن ها می‌توانند دربرابر آمریکا برتری نظامی داشته باشند.

ارزیابی ها در گزارش اندیشکده رند نشان می دهد - براساس فرضیه های قابل اطمینان- علیرغم داشتن بودجه بیشتر آمریکا از چین و روسیه که نسبت آنها به چین 2.7 به 1 و نسبت به روسیه 6 به 1 است، نیروهای آمریکایی در جنگ بعدی که فرا خوانده می شوند، بازنده خواهند بود و کشور آمریکا نیاز دارد که بهتر از این عمل کند.
در این گزارش با نام بردن از کره شمالی، چین، روسیه و ایران آمده است: آمریکا برای مقابله با قدرتهای روزافزون دشمنان خود نیاز به اصلاح ساختار ارتش دارد.
به عنوان مثال، ارتش آمریکا برای مقابله با چین، نیاز به سرعت بخشیدن به توسعه موشک های هوا به زمین و هوا به هوا با بردهای طولانی، موشکهای کروز، تجهیزات دفاعی الکترونیکی، هواپیماهای بدون سرنشین، ماهواره ها و همچنین سلاح های فضایی مانند موشک ها و دستشگاههای پخش پارازیت دارد.
اندیشکده رند درباره مقابله با روسیه نیز نوشت علاوه بر اینکه بسیاری از این سلاح ها برای مقابله با روسیه نیاز است، همچنین نیاز به اعزام سه نیروی رزمی سنگین به کشورهای بالتیک و یکی در لهستان نیاز است.
برای مقابله با کره شمالی نیز نیروهای ایالات متحده به بهبود و گسترش اطلاعات برای ردیابی تسلیحات هسته ای، توسعه دفاع موشکی پیشرفته و بهبود سامانه دفاع موشکی دوربرد برای حفاظت از سرزمین ایالات متحده از حمله نیاز دارند.
در این گزارش همچنین برای مقابله با ایران بهبود اقدامات متقابل در منطقه و دفاع نزدیک و بیشتر برای جنگنده ها پیشنهاد شده است.
تهدیدات داعش نیز ایجاب می کند که نیروهای نظامی ایالات متحده اطلاعات و تجزیه و تحلیل خود را بهبود ببخشند و هواپیماهای پیشرفته و سریع پرواز عمودی، هواپیماهای شناسایی و هواپیماهای بدون سرنشین خریداری کنند و استقرار هواپیماهای بدون سرنشین خود را گسترش دهند.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا

برای دیدن اخبار ومطالب فلسطین اینجا کلیک کنید


جمعه 24 آذر 1396 - 12:44:1

دسته بندی :