درخواست «هادی العامری» از نیروهای سازمان بدر عراق

پنج شنبه 23 آذر 1396 - 21:21:0
درخواست «هادی العامری» از نیروهای سازمان بدر عراق

بغداد- الکوثر: «هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر عراق به نیروهای این سازمان دستور داد روابط حزبی خود را قطع کنند و در بسیج مردمی باقی بمانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «هادی العامری» با اعلام اینکه سلاح هایی که نیروهای سازمان بدر در اختیار دارند، متعلق به دولت است، ازفرماندهان تشکیلات نظامی خواست به حذف  هر گونه فعالیت مسلحانه در شهرها بپردازند.
العامری در پیامی خطاب به عراقی ها گفت:«به شما و مرجعیت عراق به ویژه آیت الله سیستانی که فتوا داد و با همین فتوا پیروز شدیم  و همچنین به خانواده های شهدا و مجروحانی که به برکت خون پاک آنها به پیروزی نهایی رسیدیم و همچنین  به همه نیروهای امنیتی، ارتش، پلیس فدرال،‌نیروهای بسیج مردمی، سازمان مبارزه با تروریسم،‌ بسیج عشایری و پیشمرگه، پیروزی بزرگ و نهایی را که همان بیرون کردن داعش از همه خاک عراق  است،  تبریک می گوییم».

العامری افزود: «اعضای بدر به فتوای مرجعیت قوی عراق پاسخ دادند و همگی از رهبر گرفته تا اعضا و طرفداران بدر، به میدان های درگیری عزیمت کردند و  موفق شدند به دهها هزار رزمنده آموزش دهند. آنها همچنین با استفاده از تجارب قبلی،  شمار زیادی گردان نظامی آموزش دیده و منضبط  تشکیل دادند و از روز اول صدور فتوا در همه نبردهای جهادی مقدس  با هدف آزادی عراق شرکت کردند».
هادی العامری با اشاره به افتخار نیروهای بدر در آزادی مناطق مختلفی (چون استان دیاله، پایان بخشیدن به محاصره امرلی و طوزخرماتو، جرف الصخر، ‌الضلوعیه، ‌جزیره خالدیه و ....) و برقراری آرامش و امنیت در مناطق مورد منازعه به ویژه در کرکوک گفت: «نیروهای بدر نقش مهمی در متقاعد کردن نیروهای پیشمرگه داشتند تا با سازمان های امنیتی درگیر نشوند، در نتیجه در عمل آرامش و امنیت بدون ریختن خون مردم عراق برقرار شد و سازمان بدر کنار نیروهای شجاع مقاومت اسلامی به ایجاد موسسات بسیج مردمی و تشکیلات مختلف آن و ایجاد تفاهم و انسجام عالی بین این نیروها و نیروهای امنیتی ارتش، بسیج و سازمان مبارزه با تروریسم اقدام کردند».
العامری افزود: «سازمان بدر بهترین مقامات و اعضای خود را به عنوان شهید تقدیم این راه کرد به طوری که شمار شهدای این سازمان به بیش از 2500 نفر رسیده  است که أبو منتظر المحمداوی ،  أبو شرار الموسوی ، سرتیپ ستاد  عباس الحمیداوی ، أبو حبیب السکینی ، أبو وسام المطوکی، أبو طه الناصری ، ابو وهب الجابری، أبو مصطفی العبادی و  أبو زهراء العلیاوی از جمله مقامات  شهید این سازمان هستند». 
وی افزود: «در مقطع حساس کنونی، گردان های نظامی زیادی  داریم که تحت امر نیروهای بسیج مردمی هستند و به فرامین و دستورات مقامات نظامی نیروهای مسلح عراق که از بهترین گردان ها در دفاع از عراق و مردم این کشور به شمار می روند، عمل می کنند». 
العامری خاطر نشان کرد: «در حال حاضر مناطق وسیع، مهم وحساسی در استان های دیاله، صلاح الدین، کرکوک، نینوا، الانبار و بغداد از امنیت برخوردارند».
وی افزود:« با توجه به اهمیت تشکیل نیروهای بسیج مردمی در دفاع از اراضی عراق، از همه برادران و فرماندهان سازمان بدر می خواهیم روابط خود را با این سازمان قطع کنند و  در نیروهای بسیج مردمی بمانند».
العامری همچنین خطاب به عناصر داعش و کسانی که ضد عراق توطئه می کنند گفت: «فکر نکنید شما را فراموش کرده ایم، مراقب رفتار شما و کسانی هستیم که به فکر ضربه زدن به امنیت عراق هستند».


برای دیدن اخبار ومطالب عراق  اینجا کلیک کنید

لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


پنج شنبه 23 آذر 1396 - 21:19:1