استقبال حماس از تعیین راهبرد واحد مقابله با رژیم صهیونیستی

سه شنبه 21 آذر 1396 - 14:20:36
استقبال حماس از تعیین راهبرد واحد مقابله با رژیم صهیونیستی

غزه- الکوثر: عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) از دعوت دبیرکل حزب الله لبنان برای تعیین راهبردی مقابله با رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسماعیل رضوان گفت: همه گروه های مقاومت و حتی همه حامیان ملت فلسطین باید درباره این راهبرد ملی، عربی و اسلامی به توافق برسند تا بزرگترین جبهه فلسطینی-عربی- اسلامی را در حمایت از قدس و فلسطین برای رویارویی فراگیر با تنها دشمن امت اسلامی یعنی اشغالگران صهیونیست تشکیل دهیم. تشکیل این جبهه، پاسخ عملی به تصمیم رئیس جمهور آمریکا خواهد بود تا این تصمیم در عمل به سرآغاز پایان کار رژیم صهیونیستی تبدیل شود.
رضوان افزود: به سید حسن نصرالله برای سخنرانی تاریخی اش در حمایت از مسئله فلسطین و حمایت از مقاومت و مسجد الاقصی درود می فرستیم. او بر راهبرد مهمی در کار مقاومت و لزوم متحد شدن گروه های مقاومت تاکید کرد.

این مسئول حماس گفت: گروه های مقاومت آمادگی دارند به وظایف خود عمل کنند. او حمایت اصولی و صادقانه ای در حمایت از قدس و فلسطین و حمایت از انتفاضه دارد. به لبنانی هایی که در حومه جنوبی بیروت تظاهرات کردند و نیز لبنانی هایی که سفارت آمریکا را در محاصره خود قرار داده بودند، درود می فرستم. از تظاهرات ملت های عربی در حمایت از مسئله فلسطین قدردانی می کنیم.
وی درباره تماس تلفنی رئیس جمهور ایران با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نیز نشان کرد: این مسئله طبیعی است. ایران، حزب الله و گروه های مقاومت همواره در جبهه مقابله با اشغالگران صهیونیست بوده اند. ما از این موضع گیری های مسئولانه علیه اشغالگران صهیونیست و در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین قدردانی می کنیم. باید کاری صورت گیرد که شرایط پس از تصمیم ترامپ، با شرایط پیش از آن متفاوت باشد. می گوییم اشغالگران صهیونیست جایی در سرزمین فلسطین نخواهند داشت. روابط مثبت و خوبی بین ما با حزب الله، ایران و گروه های مقاومت در منطقه وجود دارد.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا

برای دیدن اخبار ومطالب فلسطین اینجا کلیک کنید


سه شنبه 21 آذر 1396 - 14:19:53