در پی آتش زدن تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان/

عصبانیت روزنامه سعودی از فلسطینی‌ها

دو شنبه 20 آذر 1396 - 18:44:44
عصبانیت روزنامه سعودی از فلسطینی‌ها

تهران- الكوثر: یک روزنامه رسمی عربستان سعودی به اقدام فلسطینی‌ها در آتش زدن تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی واکنش نشان داد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه «عکاظ» ارگان تبلیغی رسمی عربستان سعودی و چاپ ریاض روز دوشنبه در یادداشتی با عنوان «چرا آن عرب‌ها از ما متنفرند؟» به قلم «خالد السلیمان» به اقدام فلسطینی‌ها و سایر مسلمانان جهان در به آتش کشیدن تصاویر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه، و «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان، واکنش نشان داد. 
این روزنامه از علت این اقدام فلسطینی‌ها پس از اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، پرسید و نوشت با وجود حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از موضوع فلسطین، شاهد هستیم که پرچم این کشور‌ها در کنار پرچم‌های اسرائیل و آمریکا، در بین تظاهرکنندگان به آتش کشیده می‌شوند و علیه سران و پادشاهان و ملت‌های حوزه خلیج فارس ناسزار و شعار داده می‌شود. 
شایان اشاره است که معترضان فلسطینی در غزه و مسلمانان کشورهای دیگر در اعتراض به تبانی و هماهنگی عربستان سعودی با صهیونیست‌ها و آمریکا علیه موضوع فلسطین و قدس تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی را آتش زدند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 آذر 1396 - 18:44:34

عکسهای بیشتر :