موضع انفعالی رژیم‌های عرب و سخن مقام زن صهیونیست

جمعه 17 آذر 1396 - 16:35:25
موضع انفعالی رژیم‌های عرب و سخن مقام زن صهیونیست

تهران- الکوثر: کاربران فضای مجازی با توجه به موضع انفعالی و واداده رژیم های عربی، بار دیگر برای دست‌به‌دست کردن سخنان مقام زن صهیونیست، به انفعالی بودن رژیم‌های عربی کنایه زدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «گولدا مئیر»، نخستین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ نخست‌وزیر این رژیم بود و در تاریخ به خباثت و دروغ‌گویی معروف است.

در پی اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، سخنی از وی در فضای مجازی در بین کاربران در کشورهای عربی دست‌به‌دست می‌شود که وی در این سخن به توخالی بودن شعارهای رژیم‌ها و سران و مسئولان بسیاری از کشورهای عربی درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

وی در این جملات خود گفته است: «زمانی که قدس را به آتش کشیدیم، آن شب نتوانستم بخوابم. فکر می کردم که چگونه میلیون‌ها عرب و مسلمان به اسرائیل حمله خواهند کرد. صبح شد و هیچ اتفاقی نیفتاد، آن موقع به این نتیجه رسیدم که هر کاری که بخواهیم می توانیم انجام دهیم؛ چون ما در مقابل یک امت مرده قرار داریم.»

این مقام زن صهیونیست در خاطراتش به فرزاندان خود و پنج نوه‌اش اشاره کرده است، اما به ششمین نوه اش که عقب‌مانده بود، اشاره نکرده است. دکتر پیر رنچینک در کتاب بیماران تاریخ ساز از گلدا مایر به عنوان زنی سنگدل و بی عاطفه نام می برد. گلدا در تمام عمر خود حاضر نشد از نوه عقب مانده خود دیدن کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 17 آذر 1396 - 16:34:25

دسته بندی :