وارونه‌گویی مضحک خطیب مسجدالحرام درباره قدس

جمعه 17 آذر 1396 - 16:15:8
وارونه‌گویی مضحک خطیب مسجدالحرام درباره قدس

تهران- الکوثر: خطیب مسجدالحرام در خطبه‌های نماز جمعه امروز مسجدالحرام در سخنانی وارونه تلاش کرد آل سعود را حامی قدس و فلسطین جلوه دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «ماهر المعیقلی» خطیب مسجد الحرام در خطبه نماز جمعه امروز تلاش کرد عربستان سعودی را حامی قدس و فلسطین وانمود کند و برای این منظور مدعی شد: عربستان همواره به آرمان های بزرگ مسلمانان وفادار بوده و زمامدار همبستگی با مسلمانان و حمایت از مقدسات ایشان و رسیدگی به اوضاعشان بوده است!

المعیقلی درباره پادشاه عربستان سعودی که ترامپ ساعتی پیش از اعلام تصمیم خود درباره قدس، با وی رایزنی و از موافقت او با تصمیمش اطمینان حاصل کرد مدعی شد: پادشاهان سعودی یکی پس از دیگری از آرمان فلسطین و مسجد الاقصی -به عنوان قبله اول مسلمین و سومین مسجد مقدس مسلمین – حمایت کرده‌اند!

وی در سخنانی که سخره و تمسخر بودن آن بر هیچ یک از مسلمانان منطقه پنهان نیست، مدعی شد: عربستان کماکان بر حقوق قانونی ملت بزرگوار فلسطین تاکید می‌کند.

خطیب دست‌نشانده آل سعود در ادامه برای اربابان سعودی خود دعا کرد و گفت: خداوند، ملک سلمان و رهبران مسلمان را در اموری که برای اسلام و مسلمین خیر است توفیق دهد.


جمعه 17 آذر 1396 - 16:14:27