نعیم قاسم: آمریکا ذات واقعی خود را برملاء کرد

چهار شنبه 15 آذر 1396 - 21:25:33
نعیم قاسم: آمریکا ذات واقعی خود را برملاء کرد

تهران- الکوثر: معاون دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان اعلام کرد آمریکا ذات خود را برملاء کرد تأکید‌ کرد که باید مقاومت در همه سطوح گزینه اصلی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «شیخ نعیم قاسم» روز چهارشنبه اعلام کرد: موضع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور‌ آمریکا، درباره قدس به این معناست که واشنگتن چیزی که همیشه پنهان می‌کرد‌، آشکار کرد. از این رو،‌ از اکنون باید از گزاره مقاومت در سطوح مختلف حمایت شود.

وی گفت: ترامپ می‌گوید‌ «اسرائیل» اساس و محور است و فلسطین وجودی ندارد و حل‌وفصل‌ نیز بی‌ارزش‌ است. ما نیز می‌گوییم‌ که جنوب لبنان با مقاومت آزاد شد و مشخص شد که می توان «اسرائيل» را شکست داد.

معاون دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان تأکید‌ کرد یکپارچگی سبب خنثی سازی طرح‌های‌ آمریکا در منطقه است. برگزاری اجلاس و نشست درباره فلسطین اخلاف ها را برطرف می‌کند‌.

وی تأکید‌ کرد: امروز حزب‌الله‌ برای نزدیک کردم موضع کشورهای اسلامی به یکدیگر آماده است وهمه گروه‌های‌ مقاومت نیز برای مقاومت در برابر «اسرائيل» آماده اند.

نعیم قاسم تأکید‌ کرد که فلسطین باید موضوع مرکزی و اصلی فلسطین قرار گیرد و محور حل‌وفصل‌ اختلاف‌ها‌ قرار گیرد. امید بستن به آمریکا برای بازگشت از موضع اش، موضع خفت باری است که مشکلی را حل نمی‌کند‌.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 15 آذر 1396 - 21:25:21