بيانيه صالح الصماد رئيس شوراي عالي سياسي يمن

دو شنبه 13 آذر 1396 - 20:47:0
بيانيه صالح الصماد رئيس شوراي عالي سياسي يمن

صنعا- الکوثر: صالح الصماد رئيس شوراي عالي سياسي يمن و فرمانده کل نيروهاي مسلح اين کشور بيانيه اي خطاب به مردم يمن پس از خنثي شدن توطئه در اين کشور صادر کرد. 

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، الصماد با اشاره به تحولات روزهاي اخير در يمن از جمله حملات قانون شکنان به نهادهاي يمن و کشتن شهروندان و ربودن و قتل نيروهاي امنيتي در مناطق درگيري تاکيد کرد: وظيفه ملي ما ايجاب مي کرد در برابر آنان بايستيم و يمن را از شر بدترين توطئه در جبهه داخلي که از حمايت همه متجاوزان به يمن برخوردار بود نجات دهيم. 
رئيس شوراي عالي سياسي يمن افزود: به لطف خدا و همکاري همه يمني‌ها و با هوشياري و فداکاري نيروهاي ميهن پرست يمني اين توطئه با شکست مواجه شد و توطئه گران و فرماندهان آنان از بين رفتند و جاده ها باز و امنيت در همه مناطق و استان هايي که هدف فتنه گران بود برقرار شد و زندگي در اين مناطق به حال عادي بازگشت. 
الصماد در اين بيانيه از همه افراد ملت بزرگ يمن و دولتمردان و نيروهاي امنيتي و نظامي و شيوخ آزاده يمن بخاطر مقابله با متجاوزان و توطئه هاي آنان و شکست دادن خائنان تشکر و قدرداني کرد. 
فرمانده کل نيروهاي مسلح يمن از نيروهاي امنيتي خواست با هرکس که دست به اقدامات خرابکارانه يا انتقام جويانه بزند يا به خانه ها و دارايي هاي شخصي و عمومي هر طرفي حمله کند،‌ با قدرت مقابله کنند. 
الصماد همچنين از در دست تهيه بودن طرحي براي عفو کساني که فريب خوردند و در دام فتنه گران افتادند خبر داد. 


 


دو شنبه 13 آذر 1396 - 20:46:52