🔴 متن بیانیه وزارت کشور یمن درباره کشته‌شدن صالح

دو شنبه 13 آذر 1396 - 16:17:59
🔴 متن بیانیه وزارت کشور یمن درباره کشته‌شدن صالح

صنعا- الکوثر: وزارت کشور یمن با صدور بیانیه‌ای کشته شدن علی عبدالله صالح را به‌طور رسمی تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه شبکه الکوثر،  وزارت کشور یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد با تسلط کامل نیروهای امنیتی بر مخفیگاه های شبه‌نظامیان خائن در پایتخت و همه استان، سرکرده خائنان کشته و بحران پایان یافت.

در بیانیه وزارت کشور اعلام شد: بدین وسیله، وزارت کشور اعلام می‌کند که با تسلط کامل بر مخفیگاه‌های شبه‌نظامیان خائن در مناطق مختلف صنعاء و اطراف آن و نیز همه استان ها، بحران پایان یافت و سرکرده خائنان و شماری از همراهان او نیز به هلاکت رسیدند. او پس از آن کشته شد که به قتل شهروندان، بستن راه‌ها، ایجاد نابسامانی، سلب آسایش عمومی، تبانی مستقیم و علنی با کشورهای متجاوز، تلاش برای بستن ورودی های شهرها همزمان با بمباران شدید هواپیماهای متجاوز مشغول بود. هواپیماهای متجاوزان برای اجرای فتنه و کشتار داخلی به حملاتشان ادامه می دهند و این اقدامات سرکرده خائنان سبب شد که وزارت کشور به سرعت وارد عمل شود و تصمیم گیری کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پایان بحران شبه‌نظامیان خائن را اعلام می کنیم. وزارت کشور دولت یمن تاکید می‌کنن که همه طرح ها فتنه‌انگیزان در ایجاد فتنه خنثی شد. فتنه گران در فتنه های خود برای تسلیم کردن یمن به دشمنان یمن مانند عربستان و آمریکا متکی بودند.

با این پیروزی مهم در مسیر نبرد آزادسازی و استقلال، وزارت کشور یمن ضمن سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند به شورای عالی سیاسی، دولت نجات ملی، ملت یمن، همه قبایل و همه نیروهای ملی درود می فرستد و از آن‌ها به علت همکاری و تلاش زیادشان قدردانی می‌کند. همچنین بر نیروهای امنیتی در برقراری امنیت و ثبات در کشور درود می فرستد.


دو شنبه 13 آذر 1396 - 16:17:17