نظامیان اجاره‌ای امارات از لیبی سر درآوردند

دو شنبه 6 آذر 1396 - 21:6:14
نظامیان اجاره‌ای امارات از لیبی سر درآوردند

تهران- الكوثر: منابع خبری فاش کردند که امارات عربی متحد برای حمایت از ژنرال حفتر پایگاه نظامی سری با کمک شرکت بلاک واتر آمریکا ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بر اساس یک گزارش اطلاعاتی، دولت امارات عربی متحده ماموریت های سری نظامی به شرکت امنیتی آمریکایی موسوم به «بلاک واتر» در خاک لیبی داده است.

بر اساس این گزارش، «اریک پرینس» عملیات و ماموریت‌های مورد درخواست امارات عربی را برای حمایت از «خلیفه حفتر» ژنرال مورد حمایت امارات انجام می دهد.

نشریه فرانسوی « اینتلیجنس آنلاین» که در زمینه اخبار و گزارش های سازمان های اطلاعاتی در جهان فعالیت می‌کند در این باره فاش کرد که امارات در خاک لیبی پایگاه نظامی سری دارد که اریک پرینس خلبانانی را برای هدایت هواپیماهای موجود در آن به کار گرفته است.او ماموریت آموزش نیروهای ویژه در گارد ریاست اماراتی را از طریق شرکت دیگری با نام « رفلکس رسپانس» برعهده دارد.

پیش از این نیز موسسه تحقیقات نظامی (جاینز) در گزارشی که سال پیش منتشر کرد، از وجود پایگاه نظامی هوایی امارات در نزدیکی شهر «المرج» واقع در شرق لیبی خبر داده و اعلام کرده بود که امارات از این پایگاه ابرای حمایت از نیروهای حفتر استفاده می‌کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 6 آذر 1396 - 19:9:49

دسته بندی :