داعش؛ محصول سازمان های اطلاعاتی آمریکا

یک شنبه 5 آذر 1396 - 15:57:0
داعش؛  محصول سازمان های اطلاعاتی آمریکا

تهران- الکوثر: رئیس جامعه شیعیان روسیه با بیان اینکه گروه تروریستی داعش محصول سازمان های اطلاعاتی آمریکا برای ضربه زدن به امت جهانی اسلامی است، گفت: مسلمانان جهان باید برای مقابله با طرح های داعش گونه دشمنان اسلام متحد شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  نظامی بالوغلانوف گفت: داعش یکی از طرح های دشمنان اسلام و خطرناک ترین آن بود که به رهبری آمریکا و اسراییل غاصب طراحی و به اجرا در آمده بود.
وی افزود : اما این واقعیت مهم نباید نادیده گرفته شود که داعش تنها طرح نبود و توطئه های دیگری علیه جهان اسلام تدارک دیده شده و به اجرا در آمده اند.


رئیس جامعه شیعیان روسیه تصریح کرد: بوکوحرام، سازمان القاعده، جبهه النصره و گروه های تروریستی دیگر همه علیه کشورهای اسلامی هدف گیری شده اند هرچند که به ظاهر مسلمانان هسته های مرکزی این گروه ها را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: گروه تروریستی بخش عمده نیروهای خود را در حملات ارتش های سوریه و عراق با همراهی گروه های مردمی شبه نظامی و حمایت گسترده ایران و روسیه از دست داد و امروز یارای مقاومت در برابر پیشروی های واحدهای ضدتروریستی را از دست داده است.
بالوغلانف گفت: اما این توطئه بطور کامل از بین نرفته و باید در انتظار ضربات تروریست های داعشی در نقاطی مانند یمن، افغانستان، مصر، لبنان، پاکستان، آسیای مرکزی و کشورهای اروپایی بود.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


یک شنبه 5 آذر 1396 - 15:52:21

دسته بندی :