مسئول روابط بین المللی حزب الله:

هدف استعفاي اجباري، به آتش کشیدن لبنان بود

یک شنبه 5 آذر 1396 - 6:41:3
هدف استعفاي اجباري، به آتش کشیدن لبنان بود

بیروت- الکوثر: عمار الموسوی مسئول روابط بین المللی جنبش حزب الله لبنان با اشاره به این که هدف از مجبور کردن سعد حریری به استعفا از سمت نخست وزیری، به آتش کشیدن لبنان بود گفت ما همان میزان که برای مقابله با سلطه خارجی باصلابت هستیم، برای دستیابی به تفاهم با شرکای خود در داخل لبنان آماده ایم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مسئول روابط بین المللی حزب الله با اعلام آمادگی این جنبش برای گفتگوی واقعی و همکاری با همه طرف های لبنانی افزود: «هرکس در صدد است خواسته هایش را تحمیل کند بهتر است از این کار دست بردارد و اعتراف کند که اشتباه کرده و شکست خورده است».

الموسوی با اشاره به استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان که از ریاض اعلام شد گفت هدف از مجبور کردن سعد حریری به استعفا در ریاض این بود که این استعفا به جرقه ای برای به آتش کشیدن لبنان تبدیل شود و مردم رو در روی یکدیگر بایستند.

مسئول روابط بین المللی حزب الله از موضع گیری میشل عون رئیس جمهور لبنان که در این شرایط دشوار مسئولانه عمل کرد ستایش کرد و گفت رئیس جمهور نشان داد که مردی در حد و اندازه لبنان و در حد و اندازه فداکاریهای مقاومت و فداکاری های ملت لبنان است.


برای عضویت در کانال تلگرام الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 5 آذر 1396 - 6:40:20