عصبانیت و سردرگمی صهیونیست‌ها‌؛

ژنرال صهیونیست سرلشکر سلیمانی را تهدید کرد

جمعه 3 آذر 1396 - 10:38:31
ژنرال صهیونیست سرلشکر سلیمانی را تهدید کرد

تهران- الکوثر: یکی از ژنرال های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی علیه جمهوری اسلامی ایران، تهدید کرد که ممکن است فرمانده سپاه قدس هدف ترور اسرائيل باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نظر می‌رسد‌ که نابودی غده سرطانی داعش در منطقه به دست مجاهدان جان‌برکف‌ مقاومت اسلامی و به‌فضل‌ شایستگی‌های‌ ستودنی سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، صهیونیست‌ها‌ را به‌شدت دچار سردرگمی و بهت کرده است و از این رو،‌ در مواضع کاملاً‌ منفعلانه و واداده، بار دیگر زبان ذبون خود را به تهدید گشودند و سرشت ناپاک و ماهیت نانجیب و خوی توحش خود را بر دیگران عرضه کردند.

در این بین، ژنرال «گرشون هکوهن»، سرلشکر سابق ارتش رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو‌ با تلویزیون «آی.۲۴» رژیم صهیونیستی، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، را تهدید به ترور کرد و گفت: «قاسم سلیمانی، ممکن است هدف ترور اسرائیل باشد. بله، ممکن است چنین باشد. او چه‌بسا‌ هدفی برای اسرائیل و سازمان‌های‌ امنیتی آن باشد. اسرائیل پیش از این نیز چنین عملیاتی انجام داده است. ما می‌دانیم‌ که چگونه این کار را بکنیم، اما پرسش این است که آیا این کار برای اسرائیل مفید است؟ شاید برای اسرائیل و ارتش بهتر باشد تا دشمنی را که می‌شناسد‌ حفظ کند تا اینکه کسی دیگری بر سر هرم بیاید.»

وی با لحن تهدیدآمیز گفت: «منطق ایران اکنون تمام شده و ایران در آستانه مرحله جدیدی است. آن‌ها‌ باید باردیگر درباره شیوه عملکرد خود بیندیشند.»

همچنین بخوانید:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سلیمانی درباره نابودی داعش

سردار سلیمانی شخصا نبرد آزادسازی البوکمال را فرماندهی کرده است

این مقام نظامی پیشین صهیونیست در پاسخ به این پرسش که «آیا اسرائیل می‌تواند‌ با حضور نیروهای مورد حمایت ایران [در مناطق مرزی] کنار بیاید یا خیر» گفت: «اسرائيل می‌تواند‌ با حضور حزب‌الله‌ و ایران در مناطق مرزی کنار بیاید، زیرا پیش از این نیز با حضور ۱۲ گردان سوریه کنار آمده است. ما سال‌های‌ طولانی با آن کنار آمده ایم، اما آنچه اسرائیل باید انجام بدهد و تاکنون انجام نداده است، این است که باید بازدارندگی و هراس ایجاد کند. همه می‌دانند‌ که در صورت تغییر اوضاع، چه روی خواهد داد. تاکنون ایرانی‌ها‌ قدرت اسرائيل را امتحان نکرده‌اند‌. از این رو،‌ تفاهم متقابل درباره قوانین بازی جدید شاید از طریق برخورد جدید ایجاد شود.»


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 3 آذر 1396 - 10:33:5