بیانیه شدیداللحن حزب رفاه موریتانی علیه اتحادیه عرب

سه شنبه 30 آبان 1396 - 13:35:33
بیانیه شدیداللحن حزب رفاه موریتانی علیه اتحادیه عرب

نواکشوط- الکوثر: حزب رفاه موریتانی با صدور بیانیه ای به شدت از بیانیه این اتحادیه علیه ایران و حزب الله انتقاد و تاکید کرد این اتحادیه رسوایی دیگری به رسوایی‌ها خود اضافه کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب رفاه موریتانی با صدور بیانیه ای درباره موضع اخیر اتحادیه عرب علیه حزب الله و جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: موج انحطاط ووادادگی اخلاقی که امت اسلامی امروز با آن دست‌به گریبان است، از حد معقول عبور کرد و بر اثر تلاش های واپسگرایانه و تعفن‌برانگیز که بر سینه امت نشسته است، آخرین برگه‌ای که زشتی‌ها حاکمان مغلوب این امت را می پوشاند، فرو افتاد و چه بسا آنچه درباره رابطه رژیم های حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیست نهان بود، آشکار کرد که بی سابقه ترین و بلکه بدترین مسئله در تاریخ عرب است.

حزب رفاه موریتانی در ادامه تاکید کرد: حاکمان عرب حوزه خلیج فارس و در صدر آنها حاکمان سعودی، برای معامله درباره موضوع فلسطین تلاش می کنند، اما آنچه درباره این مرحله حائز اهمیت است علنی، وقیحانه و سخیفانه بودن در هماهنگی با رژیم صهیونیستی و حرص و وله آنها برای دنباله‌روی ازطرح های رئیس جمهور آمریکاست، آن هم در حالی که او اکنون در حال بستن دفاتر نمایندگی فلسطین در آمریکاست.

در این بیانیه تاکید شده است که تلاش ها و رویکردهای عربستان سعودی برای حل و فصل و سازش درباره موضوع فلسطین از دو زاویه مورد توجه است که اولی همان هماهنگی علنی و واضح با رژیم صهیونیستی است و این هماهنگی به سطح هماهنگی امنیتی رسیده است و دومین زاویه و بعد در این خصوص نیز ترغیب و تشویق جهان برای حمله با تمام اشکال آن به حامیان موضوع فلسطین مانند ایران و حزب الله، گروه های مقاومت فلسطین و به طور کلی محور مقاومت است که خطری تهدیدکننده برای اسرائیل است.

حزب رفاه موریتانی در ادامه تاکید کرده است که این حزب رویکرد کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را درباره سازش در خصوص موضوع فلسطین و حملات ناموجه به حامیان آن را به شدت محکوم می کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که حزب رفاه موریتانی به شدت بیانیه سخیف اتحادیه عرب را محکوم می کند و آن را صرفا یک بمب صوتی می داند که به رسوایی دیگری به رسوایی‌های موجود در کارنامه اتحادیه عرب افزود.

حزب رفاه تاکید کرد که بدین وسیله حمایت خود را از ایران و حزب الله که هدف حملات بی سابقه رژیم های عربی اعلام می کند، حملاتی که همگان و همسان با طرح های آمریکایی- صهیونیستی صورت می گیرد.

همچنین، این حزب بار دیگر موضع اهانت آمیز آمریکا را در قبال دفاتر نمایندگی فلسطین و سکوت اتحادیه عرب در این خصوص و اقدام آن علیه ایران و حزب الله را به شدت محکوم و تاکید می کند که این موضع اتحادیه عرب اوج سخافت و انحطاط اخلاقی است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که از ملت های عربی می خواهیم به حمایت خود از موضوع فلسطین ادامه دهند، فلسطینی که در معرض خطرناک ترین توطئه ها قرار دارد و به آنها می گوییم که بیمی از این توطئه ها و تهدیدهای عربستان سعودی علیه ایران و لبنان نداشته باشند که چیزی جز رقص خروس سربریده نیست و فقط سبب قدرت و استحکام مقاومت خواهد شد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 30 آبان 1396 - 13:35:22