نتانیاهو باردیگر ایران را تهدید کرد

چهار شنبه 24 آبان 1396 - 10:28:45
نتانیاهو باردیگر ایران را تهدید کرد

تهران- الکوثر: رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار اتهام‌های‌ واهی علیه ایران، جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد و از کشورهای دیگر نیز خواست در این تهدیدها اسرائيل را همراهی کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پشت» نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر‌ اسرائيل، در ارتباط ویدئویی با سران یهودی آمریکا مدعی شد: ایران جایی در سوریه نخواهد داشت تا از آنجا به اسرائیل حمله کند.

نتانیاهو خطاب به حاضران در مجمع عمومی فدراسیون یهودیان در شمال آمریکا در لس آنجلس گفت: «ایران قصد تقویت موضع نظامی خود را در سوریه دارد. آنها می خواهند حضور نظامی دریایی، زمینی و هوایی دائمی در این کشور داشته باشند و نیت علنی شان استفاده از سوریه به عنوان پایگاهی برای ویران کردن اسرائیل است. ما با این اقدام موافقت نمی کنیم. من خیلی روشن گفته ام اسرائیل برای متوقف کردن این روند، تلاش می‌کند‌.»

نخست‌وزیر‌ رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار کردن اتهام‌هایش علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد:« ما همگی باید باهم برای توقف تجاوزات ایران و تلاش این کشور برای دستیابی به سلاح هسته ای تلاش کنیم. اگر ما همه باهم باشیم به این اهداف دست می یابیم اما اگر ما مجبور باشیم به تنهایی در برابر این تحولات می ایستیم. ایران به سلاح هسته ای دست نمی یابد. این کشور ، سوریه را به پایگاهی نظامی علیه اسرائیل تبدیل نخواهد کرد.»

نتانیاهو گفت: «اسرائیل و آمریکا معتقدند که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با هدف محدود کردن ظرفیت هسته ای ایران خطرناک است چرا که امکان دستیابی تهران را برای تولید سلاح هسته ای بازمی گذارد، اما برخلاف آمریکا، دیگر کشورهایی چون روسیه، چین، انگلیس، آلمان و فرانسه که دیگر امضا کنندگان این توافق هستند تمایلی به تغییر این سند ندارند. شما باید این توافق را اصلاح کنید یا آن را کنار بگذارید.»


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 24 آبان 1396 - 10:28:28