آل سعود از سرکوب خانواده های مخالفان هم نمی گذرد

دو شنبه 22 آبان 1396 - 17:57:18
آل سعود از سرکوب خانواده های مخالفان هم نمی گذرد

بیروت- الکوثر: یک سازمان حقوق بشری در اروپا اعلام کرد رژیم سعودی به سرکوب مخالفان و حتی کودکان و دیگر اعضای خانواده آنها هم مبادرت می ورزد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سازمان حقوق بشر اروپایی-سعودی افزوده است: مقامات سعودی بدون آنکه تحت هیچ گونه پیگرد قانونی قرار گیرند، حوزه اقداماتشان را برای نقض حقوق بشر گسترش داده اند و افزون بر بازداشت صاحبان اندیشه در عربستان اقدام به سرکوب کودکان و اعضای خانواده های آنها کرده اند.

این نهادحقوق بشری اعلام کرده است این رژیم العباس حسن المالکی فرزند شیخ حسن فرحان المالکی را نیز بازداشت کرده است. شیخ حسن در یازدهم سپتامبر گذشته بازداشت شده بود.
به گفته مسئولان این سازمان، العباس به علت انتشار مطالبی در صفحه توییتر خود درخصوص شرایط بازداشت پدرش بازداشت شده است. عبدالله العودة فرزند شیخ سلمان که در آمریکا اقامت دارد نیز اعلام کرده است برادرانش و از جمله کودکان خانواده نیز به علل نامشخصی از کشور ممنوع الخروج شده اند.
این سازمان اعلام کرده است رژیم سعودی مجازات خانواده العوده را تشدید کرده و آنها را در معرض مجازات دسته جمعی قرار داده است. سفارت عربستان سعودی در واشنگتن از تمدید گذرنامه عبدالله العوده خودداری کرده و به وی اعلام شده است که فقط می تواند ویزای سفر به عربستان سعودی دریافت کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 22 آبان 1396 - 17:57:4

دسته بندی :