به سفیر انگلیس اجازه ملاقات با سعدحریری داده نشد

پنج شنبه 18 آبان 1396 - 10:13:15
به سفیر انگلیس اجازه ملاقات با سعدحریری داده نشد

بیروت- الکوثر: منابع خبری با بیان اینکه به سفیران کشورهای دیگر اجازه ملاقات با سعد حریری داده نمی‌شود اعلام کردند که میشل عون در این باره تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه «الأخبار» لبنان به نقل از برخی منابع دیدارکننده با میشل عون، رئیس‌جمهور‌ لبنان، فاش کرد که مشیل عون درباره موضوع استعفای سعد حریری، لحن خود را تغییر خواهد داد.

به گفته این منابع، سعد حریری روز شنبه گذشته با میشل عون تماس گرفته و تصمیم خود را به او اطلاع داده و عون نیز از وی پرسیده است که چه زمانی به بیروت باز می گردد که سعد حریری در پاسخ به وی گفته است که ظرف سه یا چهار روز به کشور بازخواهد گشت و این موضوع سبب شد تا عون منتظر بماند.

به گفته این منابع، پس از این مدت، مرحله جدیدی در نحوه تعامل با این موضوع آغاز خواهد شد، زیرا مشخص خواهد شد که سعد حریری به خواست خود استعفا نداده است، به‌ویژه اینکه به برخی سفیران کشورهای دیگر در عربستان از جمله سفیر انگلیس، اجازه دیدار به سعد حریری داده نشده است.

بر اساس این گزارش، احتمال دارد که رئیس‌جمهور‌ لبنان با سعد حریری تماس بگیرد و از او بخواهد که به لبنان بازگردد و هیچ شکی نیست که وی اصل موضوع و نه آنچه عربستان سعوی می‌خواهد‌، را به جامعه بین‌المللی‌ شرح خواهد داد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید

برای دسترسی به مطالب مفید درباره اربعین اینجا کلیک کنید

آنچه زائران حسینی باید بدانند اینجا


پنج شنبه 18 آبان 1396 - 10:12:51