روزنامه‌نگار عرب:

عربستان در حال یارگیری برای خطرناک‌ترین جنگ

چهار شنبه 17 آبان 1396 - 10:21:30
عربستان در حال یارگیری برای خطرناک‌ترین جنگ

تهران- الکوثر: سردبیر و مدیر مسئول روزنامه «رأی الیوم» با اشاره به تحرکات عربستان سعودی نوشت بن سلمان به دنبال به راه انداختن خطرناک ترین جنگ است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالباری عطوان در سرمقاله این روزنامه به تحرکات داخلی و خارجی بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، با هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: استعفای سعد الحریری نخست‌وزیر‌ مستعفی لبنان و بازداشت شاهزادگان سعودی در داخل عربستان، با هدف مقدمه چینی برای خطرناک ترین جنگ تاریخ صورت می‌گیرد‌.

وی نوشت: آنچه اکنون در داخل عربستان و خارج آن صورت می‌گیرد‌ نقشه ای کامل حساب شده است که مقدمه جنگی طایفه ای را رقم خواهد زد و هدف از آن نیز محدود کردن نفوذ ایران و شیعیان در منطقه و کشورهای مانند یمن، عراق، سوریه و لبنان است و گفت‌وگوی‌ تلفنی محمد بن‌سلمان‌ با وزیر امور خارجه انگلیس که در آن ایران را متهم کرد که علیه عربستان سعودی وارد اقدام شده است، بیانگر این موضوع است.

وی افزود: عربستان اکنون در حال یارگیری برای جنگ علیه ایران مانند ائتلافی طوفان صحراست که سال ۱۹۹۰ برای بیرون راندن نیروهای عراق از کویت تشکیل داد.

این نویسنده در ادامه افزود: در چنین جنگی عرب‌ها‌ و ایرانی‌ها‌ نابود نخواهند شد، اما سوال اینجاست که آیا اثری از اسرائیل باقی خواهد ماند؟


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 17 آبان 1396 - 10:21:14