روحانی در گفتگو با عون:

ملت لبنان با درایت از این فتنه عبور خواهد کرد

سه شنبه 16 آبان 1396 - 21:11:20
ملت لبنان با درایت از این فتنه عبور خواهد کرد

تهران- الکوثر: حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با همتای لبنانی خود گفت ملت بزرك لبنان اجازه نمی دهد این کشور به میدان نزاع قدرت‌ها و عرصه‌ای برای حضور مجدد تروریست‌ها تبدیل شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران اعلام کرد حسن روحانی در تماس تلفنی با رئیس جمهور لبنان با دوستانه توصیف کردن روابط تهران و بیروت، اطمینان داد كه جمهوری اسلامی ایران همواره در كنار ملت لبنان خواهد بود و از هیچ كمكی در جهت تقویت ثبات در این كشور دریغ نخواهد كرد.

رییس جمهور ایران با بیان این كه ملت لبنان اعم از گروه های سیاسی و نمایندگان مذاهب و طوایف همواره با وحدت و همدلی خود موفق شده اند از مشكلات بزرگ عبور كنند گفت: بی تردید امروز نیز ملت بزرگ لبنان با درایت قادر خواهد بود از این فتنه جدید به خوبی عبور كند و اجازه نخواهد داد لبنان به میدانی برای نزاع قدرت های بیرون از این كشور و به عرصه حضور مجدد تروریست ها تبدیل شود.

رییس جمهوری لبنان نیز در این تماس تلفنی خواهان گسترش و تعمیق بیش از پیش روابط تهران و بیروت شد و با اشاره به تحولات اخیر كشورش و استعفای سعد حریری نخست وزیر گفت: وضع كنونی هر چند دشوار است اما آرامش و ثبات در لبنان برقرار است و مردم درباره این تحولات كاملا هوشیارند. 


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 16 آبان 1396 - 21:10:45