شيخ نعيم قاسم: حمايت ايران اسلامي از ما، مايه بسي مباهات است

چهار شنبه 10 آبان 1396 - 15:28:34
شيخ نعيم قاسم: حمايت ايران اسلامي از ما، مايه بسي مباهات است

بيروت- الکوثر: معاون سيد حسن نصرالله با اشاره به اينکه مقاومت تنها گزينه پيش روي ملت‌هاي منطقه و مقاومت اسلامي است، تاکيد کرد که حمايت ايران اسلامي از مقاومت مايه مباهات و افتخار است.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، شيخ نعيم قاسم، در سخناني در کنفرانس اتحاد علماي مقاومت در بيروت گفت: سلام و درود دبير کل حزب الله لبنان را به اعضاي اين کنفرانس بزرگ و شيخ ماهر حمود، که به درستي اسرائيل را نشانه رفت، ابلاغ مي کنم.

وي گفت: ما قومي هستيم که نه سرزمين خود را مي فروشيم و نه کرامت خود را. مقاومت زندگي ماست و ما جان خود را براي آن مي دهيم.

معاون دبير کل حزب الله لبنان تاکيد کرد: تحريم ها و تهديدهاي اسرائيل يا هر کسي ديگر مانع از پويايي مقاومت نخواهد شد. مايه بسي مباهات و افتخار ماست که ايران اسلامي نوک پيکان مقاومت باشد و حمايت ايران از ما نيز اتهام نيست بلکه افتخار است.

وي در ادامه تاکيد کرد: اسرائيل مي تواند درباره آغاز جنگ تصميم گيرنده باشد، اما پايان و فرجام آن به دست آن نخواهد بود. در آينده نزديک، فضاي جنگي از سوي اسرائيل وجود ندارد. اسرائيل مي داند که در هرگونه جنگ آينده، تاسيسات آن در تيررس موشک هاي مقاومت قرار خواهد گرفت.

شيخ نعيم قاسم تاکيد کرد: ملت فلسطين مقاومت سازنده و کارآمد خود را به اثبات رساند و با گذشت زمان عقب نشيني نخواهد کرد.

وي درباره دنباله‌روي برخي رژيم‌هاي عربي منطقه از آمريکا، به‌ويژه عربستان سعودي و ادعاهاي اخير يکي از مقامات آن عليه حزب الله نيز گفت: هزينه‌هاي ميلياردي شما در برابر خون مجاهدان به هدر خواهد رفت. به ما درس ملي گرايي و استقلال ندهيد که شما خود تحت امر آمريکا و اسرائيل به سر مي بريد. ما اراضي خود را آزادخواهيم کرد. فرياد و تهديد و خودبزرگ‌بيني‌ها بيانگر شکست و گسست محور ضد محور مقاومت است و اين قيل و قال آن‌ها ثبت ثبات قدم ما خواهد شد.

شيخ نعيم قاسم تاکيد کرد: ما مردماني هستيم که از امام حسين (ع) آموخته ايم و فرياد مي زنيم که «هيهات منا الذله» از اين رو، هيچ گزينه اي جز گزينه مقاومت پيش روي ما نخواهد بود.

برای عضویت در کانال تلگرام الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 10 آبان 1396 - 15:27:28