بنیان رژیم صهیونیستی برخونریزی و جنایت استوار است

سه شنبه 9 آبان 1396 - 15:51:40
 بنیان رژیم صهیونیستی برخونریزی و جنایت استوار است

مقام حزب الله با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سرزمین فلسطین امروز در سایه سکوت کشورهای اسلامی و عربی به زندان بزرگ صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «عبدالأمیر قبلان»، رئیس شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: کشتار ناشی از تجاوزگری رژیم صهیونیستی به شهر غزه، تجاوزگری جدیدی است که نشان دهنده ماهیت جنایتکار این رژیم استعماری است. رژیم صهیونیستی در حال تطاول و تجاوز و فتنه‌افکنی و توطئه چینی است و از این رو آبشخور شرارتی است که سبب تهدید صلح و ثبات سراسر منطقه است. البته، چنین فعالیت های از رژیمی تروریسم که بنا و بنیان آن بر خونریزی و ارتکاب جنایت استوار است، دور و بعید نیست، به گونه ای که محور و مدار تروریسم و آبشخور آن شده است.

وی گفت: حمله به غزه تجاوزگری علیه همه فلسطینی هاست و لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشر است که هر روز در فلسطین نقض می‌شود. فلسطین امروز به زندان بزرگی تبدیل شده است که زندانبانان صهیونیست ظالمانه در حال سرکوبگری است و این ظلم و جور آن پرده از توحش این رژیم اشغالگر می اندازد.

وی حاکمان و مسئولان کشورهای جهان، به ویژه کشورهای عربی و اسلامی را مسئول ادامه جنایت های تروریستی در فلسطین دانست و تاکید کرد که سکوت این کشورها و بی توجهی آن‌ها درباره حمایت از فلسطینی‌ها صهیونیست‌ها را برای ارتکاب به اقدامات تروریستی تشویق می‌کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اينجا


سه شنبه 9 آبان 1396 - 15:49:58

دسته بندی :