اسماعیل هنیه: سلاح ما شرف ماست

سه شنبه 9 آبان 1396 - 13:32:57
اسماعیل هنیه: سلاح ما شرف ماست

غزه- الکوثر: اسماعیل هنیه با اشاره به حملات دیروز رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سلاح مقاومت شرف آن است و اراده ملت فلسطین شکست ناپذیر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسماعیل هنیه، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، (حماس) طی سخنانی در غزه اعلام کرد: با وجود گذشت 100 سال از اعلامیه بالفور، ملت فلسطین ثابت کرده است که شکست ناپذیر است.

وی گفت: اگر دشمن در این پندار است که با کشتار می تواند قواعد بازی را عوض کند، در توهم است؛ زیرا اراده ما شکست ناپذیر و قوی از دشمن است.

وی تاکید کرد: سلام ما شرف ماست. هر کسی که به سلاح ما نزدیک شود، خیانت به خدا، رسول خدا و ملت فلسطین است. سلاح مقاومت مافوق سر ماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: سلام مقاومت خطر قرمز آن است و نزدیک شدن به آن ممنوع است.

وی گفت: به رسیدن به وحدت و آشتی ملی به عنوان یکی از شیوه های واکنش به کشتار صهیونیست ها ادامه خواهیم داد. خواست من این است که موضوع آشتی ملی هر چه سریع تر تحقق یابد. من خواهان توقف هماهنگی های امنیتی با دشمن هستم. از تشکیلات خودگردان می خواهم که درباره این جنایت فجیع دشمن موضع گیری کند و به همکاری امنیتی با رژیم اشغالگر پایان دهد. داشتن هماهنگی و همکاری امنیتی با دشمن عیب و ناشایست است. حرمت خون های ریخته شده بر زمین غزه ایجاب می کند که نباید با دشمن دست داد.


برای عضویت در لینک تلگرام الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 9 آبان 1396 - 13:32:47