ظرفیت‌های «ویکی‌حسین» معرفی شد

دو شنبه 8 آبان 1396 - 15:47:0
ظرفیت‌های «ویکی‌حسین» معرفی شد

تهران- الکوثر: دانشنامه ویکی حسین به عنوان یکی از بسترهای شناخت بهتر و دقیق اباعبدالله الحسین (ع) در دومین رویداد استارتاپ ویکند «اربعین؛ فرصت‌هایی با پای پیاده» معرفی شد و مورد استقبال داوران و صاحبان سرمایه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دومین رویداد استارتاپ ویکند «اربعین؛ فرصت‌هایی با پای پیاده»، میزبان تیم‌های مختلف ایده‌پرداز و هوچنین تعدادی از ایده‌های فعال در حوزه نوآوری بود.

علاوه بر ۱۰ تیم استارتاپی که در این رویداد حضور داشتند، ۸ مؤسسه و شرکت که در فضای نوآوری با محوریت فرهنگی و امام حسین (ع) فعالیت می‌کنند نیز به این رویداد آمده بودند تا ضمن تعامل و آشنایی با ایده‌پردازان جوان برای ارتقای فعالیت خود، کارهایشان را به صاحبان سرمایه ارائه دهند.

این رویداد در بخش معرفی کسب و کارهای فعال در حوزه فرهنگی، میزبان دانش‌نامه جامع امام حسین علیه‌السلام بود که با عنوان «ویکی‌حسین» توسط مؤسسه فرهنگی تبلیغی زیتون شکل گرفته است.

سوده منصوری پژوهشگر حوزه امام حسین و عضو این مجموعه فرهنگی ضمن معرفی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دانش‌نامه جامع گفت: سایت ویکی حسین (ع) با گردآوری دایره‌المعارفی جامع از تمامی منابع و آثار مرتبط از مقاتل، اشعار، روایات و غیره تلاش می‌کند تا به دغدغه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تمامی کسانی که در حوزه امام حسین (ع) پرسشی دارند، پاسخی روشن و هدایت‌کننده ارائه دهد.

محمدجواد اشرف کاشانی مدیر اجرایی ویکی حسین، در ادامه این ارائه گفت: این دانش‌نامه تخصصی بیش از یک سال است که در حوزه شناخت و معرفی جامع و مستند امام حسین (ع) فعالیت می‌کند و بیش از ۲۵۰۰ مقتل فارسی و بیش از ۵۰۰ مقتل انگلیسی در این دانش نامه برای استفاده مخاطبان گردآوری شده است.


برای دسترسی به مطالب مفید درباره اربعین اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 8 آبان 1396 - 15:46:52