اتهام‌ها علیه بسیج مردمی بیانگر شکست توطئه‌هاست

چهار شنبه 3 آبان 1396 - 15:55:28
اتهام‌ها علیه بسیج مردمی بیانگر شکست توطئه‌هاست

بغداد- الکوثر: نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که مسئولان کردستان به علت شکست و گسست و ناکامی خود بسیج مردمی را به دروغ متهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «علی البدیری»، عضو فراکسیون «ائتلاف ملی» در پارلمان عراق، اعلام کرد تکرار اتهام‌زنی‌ها علیه بسیج مردمی از سوی مسئولان منطقه کردستان- دوره قانونی مسئولیت‌شان به پایان رسیده است- توجیه شکست آنها و تلاش برای بهبودی وجهه خود در برابر ملت کرد است.

وی گفت: «شکست سخت مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان، که به ضرر ملت کرد تمام شد، سبب شد که آنها برای خدشه‌دار کردن نام بسیج مردمی از طریق طرح اتهام‌های واهی و دروغین علیه آن تلاش کنند. بسیج مردمی به طور کارآمدی در نابودی داعش سهیم است.

البدیری تاکید کرد: اتهام‌زنی‌ها علیه بسیج مردمی گواهی گویاست مبنی بر اینکه اتهام زنندگان به دنبال توجیه شکست خود و بهبودی وجهه خود در برابر ملت کرد هستند. اتهام ها و شعارهای دروغین آنها برای همگان عیان شده است.

شایان اشاره است که برخی از مسئولان حزب دمکرات کردستان و رسانه‌های وابسته به مسعود بارزانی طی دوره اخیر علیه بسیج مردمی تبلیغ و اتهام‌های ساختگی علیه آنها مطرح می کنند.


چهار شنبه 3 آبان 1396 - 15:55:10

دسته بندی :