استکبار جهانی از قدرت ایران هراسان است

دو شنبه 1 آبان 1396 - 15:54:1
استکبار جهانی از قدرت ایران هراسان است

تهران- الکوثر: رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران دفاع از منافع خود و مسلمانان را وظیفه خود می داند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الکوثر درباره هجمه‌های آمریکا و دنباله‌های منطقه‌ای آن علیه توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه توانمندی موشکی ایران گفت: استکبار جهانی از مناطق قدرتی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در هراس است و به شکل های مختلف ترس خود را نشان می‌دهد.

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: یکی از مناطق قدرتی جمهوری اسلامی ایران مربوط است به حوزه نظامی و دفاعی. ما در منطقه‌ای به‌سر می بریم که دشمنان شناخته‌ شده و نوع دشمنی‌ نیز کاملا شفاف است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: آمریکایی ها دو کشور ایران و کره شمالی را به صراحت به اقدام نظامی تهدید کردند. ما در چنین وضعی به سر می بریم و آیا چاره اي جز ارتقاء قدرت دفاعی خود  داریم؟ ما وظیفه داریم که از منافع خود و منافع همه مسلمانان دفاع کنیم.

مشروح گفتگوی سردار جزایری به‌زودی از شبکه تلویزیونی الکوثر پخش و متن مصاحبه وی نیز در پایگاه شبکه الکوثر منتشر خواهد شد.


 


دو شنبه 1 آبان 1396 - 15:53:54