آئین سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) در سوریه

دو شنبه 14 خرداد 1403 - 18:0:0
آئین سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) در سوریه

به گزارش گزارشگر الکوثر در سوریه کتابخانه ملی اسد در دمشق به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) میزبان مراسم یادبودی با عنوان «مقاومت در اندیشه امام خمینی و رهبر حافظ اسد» بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به گزارش گزارشگر الکوثر در سوریه کتابخانه ملی اسد در دمشق به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مراسم یادبودی با عنوان «مقاومت در اندیشه امام خمینی و حافظ اسد» برگزار کرد.  در این مراسم دیپلمات ها، نماینگان مجلس و دوستدارانی از سوریه و ایران حضور داشتند.


این مراسم که توسط رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه برگزار شد، شامل بخش های متنوع و سخنرانی های مختلفی از سوی شخصیت های سیاسی و فرهنگی بود. حضار از همبستگی عمیق و پیوند محکم میان رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حافظ اسد سخنانی ایراد کردند.

که عمق نفوذ متقابل ایجاد شده توسط رهبر ایران و همتای سوری اش در پایان قرن گذشته را تایید می کرد.

در این آئین همچنین یادی از شهدای مقاومت ایران و سوریه نیز که نقش برجسته ای در مقاومت داشتند؛ توسط مدعوین بیان شد؛ به ویژه رئیس جمهور شهید جناب آقای ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان که نقش حمایت گسترده آنان از محور مقاومت انکار پذیر نبوده است.

سی و پنج سال از رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، اما همه حاضران در این مراسم آئینی بر پایبندی به رویکرد رهبر انقلاب ایشان تاکید کردندو رویکردی که می توانددر عصر معاصر نیز روشنگر راه مسیر تاریک برخی از کشور های عربی، باشد و مسیر روابط منطقه ای و بین المللی را روشن  کند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 14 خرداد 1403 - 16:32:28

پربازدیدها