دفاع از وطن و جنگیدن برای حفظ آرمان های آن، راز پیروزی مفاومت فلسطین است

جمعه 1 تیر 1403 - 14:0:0
دفاع از وطن و جنگیدن برای حفظ آرمان های آن، راز پیروزی مفاومت فلسطین است

دکتر نعمان عاطف عمرو محقق و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به «برتری مدیریت نبرد مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی اظهار کرد: راز پایداری وپیروزی مقاومت فلسطین در این است که مردم در سرزمین خود و برای آرمان خود می جنگند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر نعمان عاطف عمرو محقق و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: راز پایداری مقاومت فلسطین این است که این مقاومت و مردم آن در خاک خود و برای آرمان خود می جنگند و گزینه دیگری ندارند.

وی گفت: در اینجا باید به سخنانی که شهید یاسر عرفات هنگام خروج از بیروت گفت؛ اشاره کنم. وی گفت: «اگر بیروت یک شهر فلسطینی بود، امروز آن را ترک نمی‌کردم، ما فلسطینی‌ها در سرزمین فلسطین برای فلسطین و آرمان فلسطین می‌جنگیم».

دکتر نعمان عاطف عمرو ادامه داد: مردم فلسطین با وجود تفاوت فاحش در موازنه قوا بین ارتش اشغالگر و مقاومت؛ همچنان پا برجا هستند و پایداری می کنند. هدف اصلی آنان دفاع از وطن مادری و سرزمین آرمانی شان و خروج اشغالگر زورگو است.

وی افزود: دستیابی به اهدافی که اشغالگران در نظر گرفته اند؛ از ابتدای جنگ غزه و آغازاین تجاوزات صهیونیستی- آمریکایی به غزه تاکنون جز خیال و توهمی بیش نبوده است. اشغالگران تاکنون نتوانسته اند حتی به یکی از اهداف معین شده خود در غزه دست یابد. استواری و پایداری مقاومت فلسطین و دلیری فلسطینیان امروز از مرز واقعیت فراتر رفته و به افسانه تبدیل شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 1 تیر 1403 - 11:39:34