تشدید حملات حزب‌الله در برابر اشغالگری صهیونیست ها

شنبه 2 تیر 1403 - 19:0:0
تشدید حملات حزب‌الله در برابر اشغالگری صهیونیست ها

تشدید مقاومت لبنان علیه اسرائیل در حالی ادامه دارد که حزب الله خود را برای همه احتمالات و سناریوها با حمایت محیط مقاومت کاملاً آماده کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه  »مع المراسلین» در این باره آمده است: رویسات القرن و"الرمثا" وزبدين" في تل كفر شوبا وشبعا المحتلة ومربط مدفعية العدو في الزاعورة

مقاومت اسلامی در لبنان (حزب‌الله) همچنان به تخریب پایگاه‌ها و پادگان‌های صهیونیست‌ها در مرزهای جنوبی لبنان ادامه می‌دهد، پایگاه دریایی راس‌النقوره هدف حمله هوایی و مارش‌های تهاجمی دقیق قرار گرفت. همچنین رمثا و زبدین در تپه اشغالی کفر شوباو شبعا و الزاعورا نیز از این حملات در امان نماندند.

این در حالی است که حزب الله برای همه احتمالات و سناریوها با حمایت محیط مقاومت کاملاً آماده است.

شیخ علی دعموش نایب رئیس ستاد اجرایی حزب الله نیز در سخنانی تاکید کرد که دشمن آمریکایی باید برای توقف تجاوز به غزه جدیت داشته باشد.

ناظران بر این باورند که ناسازگاری نتانیاهو در ادامه تجاوزات و جنایات خود علیه غزه، ناگزیر به فروپاشی سیاسی و نظامی صهیونیست ها از درون خواهد شد.

حملات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان ادامه دارد و توپخانه ایبه  الناقورة والطيبة وديرسريان ودير ميماس وكفر كلا نیز انجام می شود.

حکلام آخر اینکه: آمادگی کامل مقاومت برای هرگونه جنگ فراگیر در صورت شروع آن توسط دشمن اسرائیلی کاملا مشهود است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


شنبه 2 تیر 1403 - 19:14:0