بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های بین المللی

سه شنبه 11 شهریور 1399 - 21:53:8
بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های بین المللی

تهران - الکوثر : بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره توافق امارات با رژیم صهیونیستی و خیانت برشمردن آن، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های بین المللی داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، روزنامه «تایمز آو ایندیا» با اشاره به بخشی از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی با تیتر "رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل توسط امارات متحده عربی را محکوم کرد"، نوشت، رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل توسط امارات را "خیانتی که مدت زیادی دوام نخواهد آورد" تلقی کرد.

خبرگزاری «رویترز» هم به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشت، امارات متحده عربی با انجام دادن توافقی در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل به جهان اسلام خیانت کرده است.

شبکه «راشا تودی» نیز با تیتر "رهبر ایران می‌گوید خیانت امارات مدت زیادی دوام نخواهد آورد اما لکه ننگ همیشه باقی می‌ماند" به بازتاب بخشی از سخنرانی امروز رهبرمعظم  انقلاب اسلامی  پرداخت.

روزنامه مالزیایی «نیو استریت تایمز» هم با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی "خیانتی به جهان اسلام، ملت‌های عرب، کشورهای منطقه و فلسطین" بوده است، بیانات امروز ایشان را مورد توجه قرار داد.

در ادامه، روزنامه صهیونیستی «اورشلیم پست» با تیتر "رهبر ایران: توافق با اسرائیل خیانت امارات متحده عربی به جهان اسلام بود" واکنش امروز حضرت آیت الله خامنه ای به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داده و به نقل از ایشان نوشت، اماراتی‌ها برای همیشه رسوا خواهند شد؛ امیدوارم بیدار شوند و کاری را که کردند جبران کنند.

«اسپوتنیک» نیز درباره بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت، ایشان تاکید کردند که خیانت امارات دیری نخواهد پایید  و بعد از توافق با اسرائیل لکه ننگ بر پیشانی آن‌ها باقی خواهد ماند.

شبکه «المنار» نیز در این رابطه نوشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند که اماراتی ها به اسلام و ملت های عربی و مساله فلسطین خیانت کردند و این لکه ننگی است که بر پیشانی آن ها باقی خواهد ماند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 شهریور 1399 - 19:27:46