رئیس جمهور: کسی نمی تواند ما را شکست دهد

سه شنبه 5 شهریور 1398 - 14:16:45
رئیس جمهور: کسی نمی تواند ما را شکست دهد

تهران - الکوثر : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت کسی نمی تواند ایران را از لحاظ اقتصادی، فرهنگی از لحاظ امنیتی از لحاظ سیاست داخلی و خارجی شکست دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آقای روحانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن و افتتاح پروژه های اقتصادی استان تهران، با اشاره به اینکه منطق ما عوض نخواهد شد، افزود: ما با همین منطق حرکت می کنیم.
وی با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر در رابطه با مذاکره با جهان، گفت: مذاکرات ما نیز بر همین مبنا استوار است.
رئیس جمهور افزود: قدرت ایران، احقاق حقوق مردم و ایستادگی در برابر بدخواهان برای دستیابی به آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است. 
آقای روحانی با بیان اینکه راس کار ما تولید ملی است، گفت: اگر رونق تولید در کشور به وجود آمد و اگر ما توانمند، ثروتمند و قدرتمند شدیم، می توانیم به راحتی از این پیچ و خم ها عبور کنیم.
وی، یکی از قدرت های ایران را قدرت دیپلماسی و قدرت سیاسی دانست و تصریح کرد: ما با دیگران حرف می زنیم، صحبت می کنیم ، مذاکره می کنیم تا منافع و حقوق مردم را تامین کنیم، اما آنهایی که تحریم را بر مردم ما روا و اقدام به تروریسم اقتصادی کردند، بدانند هر گونه تحول در رفتار ما با آنها، از توبه آنها آغاز می شود.
رئیس جمهور گفت: آنها باید به تعهداتشان بازگردند و راه و مسیر خطایی که انتخاب کرده اند را عوض کنند و انقلاب، نظام و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و از خطاهای خود برگردند.
آقای روحانی افزود: اگر آمریکا از تحریم ها ضد ملت ایران دست برندارد و از مسیر غلطی که انتخاب کرده بازنگردد، ما شاهد هیچ تحول مثبتی نخواهیم بود، کلید تحولات مثبت در اختیار واشنگتن است.
وی گفت: اگر آنها می خواهند در منطقه بزرگ ما از امنیت بیشتر برخوردار باشند و اگر آنطور که ادعا می کنند می خواهند با کشورهای منطقه ما روابط بهتری داشته باشند و آنطور که ادعا می کنند می گویند از ایران هیچ چیز نمی خواهیم جز آنکه ایران بمب اتم نسازد که این به گفته آنها نیست، که ما بمب اتم بسازیم یا نسازیم، ما بمب اتم نمی سازیم چه شما بگویید چه نگویید این تاثیری ندارد.
رئیس جمهور افزود: اراده، دکترین نظام ما، بر پایه سلاح های متعارف است، ما دنبال سلاح های کشتار جمعی نرفتیم و نمی رویم نه هسته ای نه شیمیایی و نه میکروبی نه به خاطر حرف، اخم و تشر شما، بلکه به خاطر اعتقاد، اخلاق و تصمیم امنیت ملی کشورمان و به خاطر فتوای رهبری به دنبال تولید این سلاح ها نیستیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 5 شهریور 1398 - 13:58:25