پیام تبریک مقام معظم رهبری تسلیم بشار اسد شد

پنج شنبه 27 مهر 1396 - 14:45:46
پیام تبریک مقام معظم رهبری تسلیم بشار اسد شد

دمشق- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بشار اسد دیدار و پیام تبریک مقام معظم رهبری را تسلیم رئیس جمهور سوریه کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز (پنج‌شنبه) پیامی از حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری، دریافت کرد که معظم له در آن پیروزی های اخیر در سوریه علیه تروریسم را به رئیس جمهور سوریه تبریک گفته‌اند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این خصوص گزارش داد که سرلشکر باقری و سلام و درود مقام معظم رهبری را به رئیس جمهور سوریه منتقل و تاکید کرد که ملت ایران و نیروهای مسلح شریک اصلی این پیروزی ها هستند.

سرلشكر باقري، ضمن ارائه پیام کتبی رهبر معظم انقلاب اسلامی به بشار اسد، به رئيس جمهور سوريه گفت: مقام معظم رهبری همیشه جویای سلامتی شما هستند و برای سوریه دعای پیروزی دارند.

بر اساس این گزارش، در دیدار سرلشکر باقری و هیئت همراه، با بشار اسد پیشرفت در روابط برادرانه بین سوریه و ایران در همه زمینه ها و در صدر آن‌ها همکاری‌های نظامی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.در این دیدار، رئیس جمهور سوریه تاکید کرد موفقیت در نابودی تروریسم در سوریه ضربه سختی بر طرح ها و برنامه های غرب در منطقه به شمار می‌رود و علت ادامه حمایت برخی کشورها از گروه‌های تروریستی در منطقه و به‌ویژه در سوریه نیز همین مسئله است.بر اساس این گزارش، سرلشکر باقری نیز تاکید کرد که هدف از این سفر ارائه راهبرد مشترک درباره ادامه همکاری ها و هماهنگی ها در سطح نظامی در مرحله پس از موفقیت های بزرگ است که در زمینه نابودی داعش به دست آمد. وی بر عزم و اراده کشورش بر حمایت از ملت و مقامات سوریه تا بازگشت امنیت و ثبات به آن و ارائه کمک‌های ممکن برای بازسازی آنچه تروریسم نابود کرده است، تاکید کرد.
 


پنج شنبه 27 مهر 1396 - 14:45:40