بارزانی بخاطر برافراشتن پرچم اسرائیل عذرخواهی کند

سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:47:6
بارزانی بخاطر برافراشتن پرچم اسرائیل عذرخواهی کند

بغداد- الکوثر: سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: رئیس کردستان عراق پیش از مذاکره سیاسی باید از ملت عراق بخاطر برافراشتن پرچم اسرائیل عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سید هاشم الموسوي» در مراسم گرامیداشت شهید «لؤي صادق المشري (وارث)» خبرنگار واحد الاعلام الحربی، بااشاره به تحولات کردستان عراق اظهار داشت: خون شهدای مقاومت برای مقابله با تقسیم عراق به زمین ریخته شد. در عراق کسانی هستند که با اسرئیل و دشمنان همپیمان شدند تا این کشور را تقسیم کنند و در این راستا، یک همه پرسی فرمایشی برگزار کردند.
این مقام حشد شعبی با اشاره به شروط کردستان عراق برای مذاکره با دولت مرکزی برای رفع تنش‌ها اظهار داشت: هر کسی که می‌خواهد با دولت عراق مذاکره کند باید بدون پیش شرط وارد مذاکره شود و قبل از آن باید همه پرسی کردستان را ابطال نماید.
وی ادامه داد: نیروهای پیشمرگه باید به مرزهای سال 2003 بازگردند و ما هیچ امتیاز سیاسی به آنان نخواهیم داد. ما همه اقدامات ایاد علاوی و النجیفی را رد می‌کنیم و آن‌ها را جزئی از توطئه می‌دانیم.

سخنگوی نُجَباء همچنین خطاب به مسعود بارزانی رئیس کردستان عراق  متذکر شد: بارزانی باید نتیجه همه پرسی را ابطال کند و به میز مذاکره بازگردد و قبل از آن نیز باید از ملت عراق بخاطر برافراشتن پرچم اسرائیل در آن اقلیم عذرخواهی کند.


سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:46:56

دسته بندی :