قدردانی حزب الدعوه از دولت عراق

سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:40:10
قدردانی حزب الدعوه از دولت عراق

بغداد- الکوثر: در پی عملیات موفقیت‌آمیز نیروهای عراقی در ورود به شهر کرکوک، حزب الدعوع از دولت و نیروهای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حزب الدعوه الاسلامی» (حزب اسلامی دعوت) عراق روز سه‌شنبه (امروز) از دولت مرکزی این کشور در تحمیل امنیت در استان کرکوک و عمل به وظایف قانونی خود در زمینه حفظ وحدت و تمامیت ارضی عراق قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، حزب یادشده در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما بر ضرورت حفظ حقوق همه ساکنان کرکوک با همه طوایف و تعدد دینی، مذهبی و نژاد تاکید می کنیم و امیدواریم که بر اساس قانون اساسی و وقوانین عادی عراق به طور همگون و هماهنگ در اداره این شهر همکاری وجود داشته باشد.»

در این بیانیه آمده است: «وحدت و یکپارچگی عراق که در جنگ علیه داعش نمود یافت، امروز نیز در تاکید و علاقه مندی به وحدت کشور و مخالفت با تجزیه آن نمایان می‌شود. همه گروه‌های سیاسی و مردمی بر چنین موضوعی تاکید کرده‌اند.»

حزب الدعوه در ادامه افزوده است: «جنگ عادلانه با گروه تروریستی داعش هنوز پایان نیافته است و همچنان این دشمن در بخشی از خاک عراق وجود دارد که حمله دیگری را برای داکسازی خاک عراق از لوث وجود تروریست‌های متجاوز ایجاب می‌کند.»

در این بیانیه آمده است: «ما در این شرایط به فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و نیروهای ظفربخش خودمان با همه گروه‌ها و طیف هایش تبریک می گویم.


سه شنبه 25 مهر 1396 - 17:39:44

دسته بندی :