وحشت صهیونیست‌ها‌ از جنگ آینده

پنج شنبه 6 مهر 1396 - 12:2:20
وحشت صهیونیست‌ها‌ از جنگ آینده

تهران- الکوثر: منابع رسانه‌ای صهیونیست‌ها‌ از وحشت مقامات آن‌ها‌ درباره هرگونه جنگ آینده خبر می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ روزنامه «رأی الیوم» در یادداشتی به قلم «زهیر اندراوس» به وحشت صهیونیست‌ها‌ از توان موشکی و اقتدار مقاومت لبنان اشاره کرد و نوشت: خبرنگار و تحلیلگر امور نظامی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در تحلیلی به تحولات و رویدادهای منطقه خاورمیانه پرداخت و به نقل از منابع عالی رتبه در تل آویو اعلام کرد جنگ آیند عمق اسرائیل را هدف قرار قرار داد و سبب وارد آمدن خسارت های هولناک و بی سابقه مادی و انسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همه این داده ها و گزارش‌ها حاکی از وجود رعب و وحشت و نگرانی در داخل فلسطین اشغالی از هرگونه جنگ آتی است. افزون بر این،‌ مسئولان اسرائيلی بارها اعلام کرده‌اند‌ که در هر گونه رویارویی و جنگ آینده، سامانه های موشکی «گنبد آهنین» به حمایت از تاسیسات حیاتی و پایگاه های نظامی در داخل اسرائیل و پایگاه های دریایی خواهند پرداخت و در نتیجه تاسیسات و اماکن نظامی بدون حمایت و بازدارندگی باقی خواهد ماند و ده ها هزار موشک روانه تاسیسات غیر نظامی خواهد شد و این بهایی است که اسرائیل تحمل آن را ندارد.

بر اساس این منابع، آنچه بیش از پیش مایه وحشت و نگرانی اسرائیلی ها به لحاظ سیاسی و امنیتی شده است، نزدیک شدن بیش از پیش ایران به مرزهای اسرائیل است..


پنج شنبه 6 مهر 1396 - 12:1:58

دسته بندی :