نماینده پارلمان عراق:

هدف از حملات رسانه‌ای علیه دبیرکل حزب الله

دو شنبه 13 شهریور 1396 - 13:34:1
هدف از حملات رسانه‌ای علیه دبیرکل حزب الله

بغداد- الکوثر: نماینده پارلمان عراق تاکید کرد  کسانی که علیه حزب الله و سید حسن نصرالله جنجال به پا می‌کنند از خود خجال بکشند و خائن را از خادم تمییز دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خانم «عواطف نعمه»، عضو فراکسیون ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، اعلام کرد جنجال و حملات رسانه‌ای که علیه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، به راه انداخته شده است، به دنبال سرپوش گذاشتن به فرار عناصر داعش از تلعفر به أربیل است.

وی افزود: جنجال رسانه‌ای که بوق‌های رسانه ای آمریکایی و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس علیه سید حسن نصرالله به راه انداخته‌اند با این هدف صورت می گیرد تا بر فرار عناصر داعش از تلعفر به أربیل با کمک پیشمرگ‌ها سرپوش گذاشته شود.

این نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: این حملات رسانه‌ای که با هدف حمله به سید حسن نصرالله به علت پس گرفتن پیکرهای نیروهای مقاومت از عناصر شکست‌خورده داعش صورت می‌گیرد، فقط برای سرپوش گذاشتن به فرار عناصر داعش از تلعفر به أربیل صورت می‌گیرد. عناصر داعش با کمک مستقیم نیروهای پیشمرگ وابسته به مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق، از تعلفر به اربیل فرار کردند.

وی افزود: بوق‌های سفارت آمریکا به همراه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و نیز برخی فرصت‌طلبان برای منحرف کردن افکار عمومی با هدف سرپوش گذاشتن و پنهان کردن خیانت پیشمرگ‌ها و همدستی مسعود بارزانی با داعش فعالیت می کنند. بارزانی کسی است که برای تسلط بر کرکوک و جدایی و تشکیل کشور کردستان تلاش می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این نماینده پارلمان عراق تاکید کرد منطقه «البوکمال» ارتباطی به عراق ندارد، در حالی که کرکوک و تلعفر شهرهای عراقی هستند و چرا این بوق‌ها از خیانتکاران داخلی انتقاد نمی کنند؟

وی افزود: کسی که عراقی‌های قهرمان و شریف را می‌شناسد، خوب می داند که آنها از 300 عنصر داعشی هراسان نمی شوند، بهتر است این صداهای گوشخراش از خود خجالت بکشند و بدانند که چه کسی از تروریسم حمایت می کند، همان کسی که از تروریسم برای تغییر در بافت جمعیت عراق و جدایی طلبی بهره برداری کرد.


دو شنبه 13 شهریور 1396 - 13:32:27