افشاگر سعودی: بن سلمان دست امارات را باز گذاشته است

سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:13:57
افشاگر سعودی: بن سلمان دست امارات را باز گذاشته است

تهران- الکوثر: افشاگر خبرهای پشت پرده خاندان سعودی فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، دست امارات را در جنوب یمن باز گذاشته و عملیات «طوفان قاطعیت» در واقع جنگ علیه اسلام در یمن است.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرهای مگوی سعودی که در شبکه های اجتماعی با نام مستعار «مجتهد» فعالیت می کند در تازه ترین افشاگری خود فاش کرد: امارات بر مناطقی در استان شبوه یمن سیطره کامل پیدا کرده است. امارات به این منظور ابتدا اراذل و اوباش را برای ایجاد هرج و مرج به مناطق مورد نظر می‌فرستد سپس نیروهای امنیتی را به بهانه برقراری امنیت اعزام می کند. 
مجتهد افزود: به محض سیطره مزدوران امارات بر این مناطق، عملیات بازداشت «شخصیت های اسلامی که از نظر دینی افرادی معتقد و پایبند هستند، آغاز شد». 
وی تأکید کرد، محمد بن سلمان دست امارات را در جنوب یمن باز گذاشته و قول داده است از نفوذ خود برای دور نگه داشتن نیروهای شمال یمن که با حضور امارات در مناطق جنوبی این کشور مخالف هستند، استفاده کند. 
در همین چارچوب مجتهد افزود، شیخ عبدالله الیزیدی، شیخ احمد برعود، و محمد الدباء از کسانی هستند که اخیرا بازداشت شده اند و همه آنها از مبلغان دینی در منطقه بودند. تنها جرم این افراد، تعهد دینی آنان است. 
مجتهد نوشت، همه بازداشت شدگان به عنوان افرادی بسیار میانه‌رو شناخته می‌شوند با این حال بازداشت شدند که این مسئله نشان می دهد عملیات «طوفان قاطعیت» در واقع جنگ علیه اسلام در یمن است.


سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:13:50