مسئول ارشد سوری:

برخی طرف‌ها در لبنان با شیطان هماهنگ‌اند!

پنج شنبه 12 مرداد 1396 - 12:29:50
برخی طرف‌ها در لبنان با شیطان هماهنگ‌اند!

تهران-الکوثر: مقام ارشد سوری مقاومت لبنان را مایه مباهات و افتخار برای همه عرب‌ها دانست و تاکید کرد برخی طرف‌ها در لبنان با شیطان هماهنگ هستند.

«فیصل مقداد»، معاون وزیر امور خارجه سوریه، در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه «العهد»، درباره هماهنگی بین نیروهای مقاومت حزب الله با نیروهای ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم گفت: هماهنگی بین سوریه و مقاومت لبنان روزانه، هفتگی یا ماهانه نیست بلکه این هماهنگ لحظه‌ای است. در نتیجه چنین هماهنگی بود که پیروزی‌های بزرگ چه در جنگ علیه تروریسم داخلی و چه تروریسم خارجی، به دست آمد.

وی افزود: البته، برخی طرف‌ها در لبنان با شیطان هماهنگ می‌کنند. آنها هستند که خواهان هماهنگی با سوریه نیستند و البته که این طبیعی است؛ زیرا آنها و روابط منطقه‌ای و بین‌المللی‌شان در جهت خدمت به منافع برخی طرف‌های شناسنامه دار است.

معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: مقاومت لبنان در جهت منافع همه مردم لبنان عمل و تلاش می‌کند. از این روست که مقاومت محبوب واقع می‌شود. ما در سوریه از مقاومت لبنان حمایت نمی کنیم بلکه بخشی از مقاومت هستیم و مقاومت نیز بخشی از ماست. مقاومت مایه مباهات و افتخار است.


پنج شنبه 12 مرداد 1396 - 12:29:42