«غزه ی صهیونی»؛ نسخه جدید رژِیم اشغالگر برای این باریکه

جمعه 4 آبان 1403 - 18:0:0
«غزه ی صهیونی»؛ نسخه جدید رژِیم اشغالگر برای این باریکه

همزمان با تشدید جنایات ارتش صهیونیستی در شمال غزه که در راستای اجرای «طرح ژنرالها» انجام می‌شود، وزرای افراطی تل‌آویو مقدمات غصب کامل غزه را آغاز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  درحالی که جامعه جهانی از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تا حملات به غزه را متوقف کند اما سران تندرو این رژیم نسخه جدیدی برای این باریکه پیچیده‌اند.

در این رابطه، روز دوشنبه، صدها تن از شهرک‌نشینان افراطی کنفرانسی را برگزار کردند و طی آن خواستار احیای شهرک‌سازی‌ها در تمام نقاط این باریکه تحت محاصره شدند.

این کنفرانس تحت عنوان "آماده‌سازی برای اسکان مجدد غزه" در نزدیکی شهرک بعری، در مجاورت غزه برگزار شد، جایی که ارتش اسرائیل آنرا به عنوان منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

بیشتــر بدانیــد:

ابلاغ پیام تسلیت به حماس توسط فرزندان رهبر انقلاب

شریک جنایت جنگی رژیم صهیونیستی چه کشورهایی است؟

به گزارش الجزیره، بن گویر در این کنفرانس خطاب به نتانیاهو و شرکت کنندگان گفت:«فرار جنگ می‌آورد، نقش رهبری شجاعانه، اتخاذ تصمیمات شجاعانه است. ما فلسطینیان را در جایی که به ما صدمه می‌زنند، یعنی سرزمینشان، می‌زنیم. هر کسی که از قطعه زمین خود برای برنامه‌ریزی هولوکاست دیگری استفاده کند، فاجعه دیگری از ما دریافت خواهد کرد». 

اسحاق واسرلوف، وزیر توسعه نقب و الجلیل نیز ادعا کرد:«ما 2000 سال آرزوی بازگشت به سرزمین یهودی را داشته‌ایم. می‌دانم کسانی که با ما موافق نیستند به آن افراط‌ گرایی می‌گویند، درحالی که من اسمش را صهیونیسم می‌گذارم، ما صهیونیست‌های واقعی هستیم. ما وظیفه داریم تا در سرزمینی که خداوند به ما داده است، یک ملت امن و یهودی ایجاد کنیم».

رویای غزۀ صهیونی

درحالی که غزه اکنون محل اسکان بیش از دو میلیون فلسطینی است که بیش از 60 درصد آنها از نسل آوارگان سرزمین‌های اشغالیِ سالهای پس از یوم النکبه هستند، اما صهیونیست‌های افراطی در سودای بیرون راندن صدها هزار نفر و شهرک‌سازی در غزه به سر می‌برند.

این سناریو در سالهای اخیر با تشدید روند شهرک‌سازی‌های تدریجی در کرانه باختری و اخراج فلسطینیان ساکن منطقه به بهانه‌های مختلف دنبال شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 4 آبان 1403 - 16:7:50