بیانیه حزب الله در پی شهادت سيد هاشم صفی الدین

چهار شنبه 2 آبان 1403 - 18:15:0
بیانیه حزب الله در پی شهادت سيد هاشم صفی الدین

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از شهادت سید هاشم صفی الدین خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، با صدور بیانیه ای از شهادت سید هاشم صفی الدین خبر داد و اعلام کرد که  ما در سوگ رئیس شورای اجرایی حزب الله، رهبر بزرگ و شهید بزرگ راه بیت المقدس نشسته ایم.

بیشتــر بدانیــد:

شکست مفتضحانه فرهنگ غربی و رسوایی سیاستمداران غرب

به نام «آرمان های جهان عرب»! به کام جنایتکاران صهیونیست

در این بیانیه آمده است شهید هاشم صفی الدین با بهترین برادران مجاهد خود در یک حمله تجاوزکارانه جنایتکار صهیونیست ها به سوی پروردگارش سفر کرد.

سید هاشم صفی الدین به برادر خود، شهید بزرگوار ما سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پیوست که چه برادر خوبی برای برادر خود بود و به منزله حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام برای برادرش امام حسین علیه السلام بود. 

او برادر، پشتیبان و پرچمدار و مورد اعتماد وی در سختی‌ها و ضامنی در دشواری‌ها بود. سید هاشم صفی الدین بیشتر حیات خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد و طی سال‌های مدیدی از عمر شریف خود را با احساس مسئولیت و اقتدار، اداره شورای اجرایی و نهادهای مختلف آن را در زمینه‌های مختلف و هر آنچه که با فعالیت مقاومت در ارتباط بود، بر عهده داشت.

او ارتباط نزدیکی با حامیان مقاومت داشت و دوستدار خانواده‌های شهدا بود تا آنکه خداوند با کرامت، او را در زمره کاروان نورانی شهدای کربلا قرار داد.

در بیانیه حزب‌الله آماده است: ما با شهید بزرگ خود و برادران شهیدش عهد می‌بندیم که مسیر مقاومت و جهاد را تا زمان محقق ساختن اهدافش در آزادی و پیروزی ادامه دهیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 2 آبان 1403 - 18:23:0