چگونه «وعده صادق 2» مردم اردن را از خواب غفلت بیدار کرد؟

چهار شنبه 2 آبان 1403 - 19:0:0
چگونه «وعده صادق 2» مردم اردن را از خواب غفلت بیدار کرد؟

روحیه از دست رفته بیشتر مردم اردن به دنبال قدرت نمایی ایران در منطقه و عملیات موشکی «وعده صادق ۲» علیه رژیم صهیونیستی تقویت شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اردنی ها هفته گذشته با در دست داشتن پوسترهایی از شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب الله در امان، پایتخت اردن شعار «لبیک یا نصرالله» سر دادند و تصاهرات ضد صهیونیستی برپا کردند.
 
از زمان قدرت نمایی ایران در منطقه و عملیات موشکی «وعده صادق 2» علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات و ابراز نفرت مردم سراسر جهان علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی افزایش یافته است. شهروندان اردنی نیز در زمره ملت هایی به شمار می روند که برخلاف نظام مستبد کشورشان، به شرارت ها و دروغ های رژیم صهیونیستی پی برده و علیه اقدامات صهیونیست ها اعتراضات گسترده برپا کرده اند.

بیشتــر بدانیــد:

شکست مفتضحانه فرهنگ غربی و رسوایی سیاستمداران غرب

به نام «آرمان های جهان عرب»! به کام جنایتکاران صهیونیست

 

مردم اردن پس از عملیات «طوفان الاقصی» نسبت به حماس حمایت بیشتری از خود نشان دادند و روزهای بعد با حملات موشکی حزب الله در کنار حماس نیز نسبت به حزب الله همبستگی بیشتری پیدا کردند، این حمایت ها پس از شهادت سیدحسن نصرالله و یحیی السنوار به اوج خود رسیده است تا رژیم صهیونیستی بازهم از اقدامات خود در منطقه ناکام باشد.
 

اکنون در اردن نیروهای مقاومت پس از حملات موشکی ایران و حزب الله و شهادت دبیرکل حزب الله و یحیی السنوار به عنوان قهرمانان آزادی خواه شناخته می شوند.
 
با توجه به روحیه ضد صهیونیستی مردم اردن  و داشتن مرز طولانی با این رژیم، اردن می تواند به نیروی بالقوه برای جلوگیری از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شود.

رژیم صهیونیستی از این خطر آگاه است و سعی دارد با مقام های اردنی مذاکره کند. با این اوصاف عبدالله دوم در یکی از سخت ترین روزهای خود قرار دارد، لذا باید با تصمیمی عاقلانه شرایط خفت بار قبلی را با توجه به شرایط مردم کشورش پایان دهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 2 آبان 1403 - 18:16:35