اینترسپت: در جنگ لبنان، واقعیت‌ها گفته نمی‌شود

سه شنبه 1 آبان 1403 - 18:19:35
اینترسپت: در جنگ لبنان، واقعیت‌ها گفته نمی‌شود

تارنمای آمریکایی "اینترسپت" فاش کرد حقایق جنگ در لبنان با آنچه رژیم صهیونیستی منعکس می‌کند بسیار متفاومت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ادعاهای دروغین ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ در لبنان به منظور القاء یک پیروزی دروغین به افکار عمومی این رژیم مطرح می‌شود. در همین راستا وب‌سایت آمریکایی "اینترسپت" اذعان کرد رژیم صهیونیستی و آمریکا تا حد زیادی واقعیت ها را پنهان کرده اند به طوری که مخاطبان رسانه‌های غربی بر این باورند که رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی در لبنان به موفقیت شگفت‌انگیزی دست یافته است. 

اینترسپت افزود: این باور پس از بیانیه‌ی مطبوعاتی دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در جنوب لبنان ایجاد شد. اما آنچه که این دروغ‌های رسانه‌ای پنهان کرده است، هزینه واقعی عملیات زمینی تاکنون بوده است.

این وب سایت آمریکایی نمایش رژیم صهیونیستی را رد و اعلام کرد: ارتش اسرائیل به عملیات زمینی خود ادامه می‌دهد، در حالی که به ندرت توانسته است از روستاهای واقع در خط مقدم مرزی فراتر برود. 

گسترش دامنه عملیات حزب الله

اینترسپت می‌افزاید: برخلاف ادعای مطرح شده در مقابل دوربین ها، رزمندگان حزب الله مرز را رها نکرده اند و درگیری با آنها برای نیرو‌های اسرائیلی همچنان مرگبار است به طوری که در هفته گذشته حداقل 5 نظامی اسرائیلی در درگیری با نیروهای حزب الله کشته شدند.

ظهور 6 حلقه نابودی و زوال صهیونیسم به اذعان «هاآرتص»

این وب سایت آمریکایی اذعان کرد حزب الله دامنه عملیات خود را گسترش داده است، به طوری که پهپاد‌هایش به نظامیان در عمق اسرائیل حمله کردند، از جمله حمله به یک پایگاه نظامی در نزدیکی حیفا در 13 اکتبر که منجر به مرگ 4 نظامی و زخمی شدن حداقل 58 نفر شد. 

اینترسپت در ادامه گزارش خود افزود: موشک‌هایی به وزن 3 تن به سمت تل آویو پرتاب می‌شود، در حالی که برجسته‌ترین رهبران حزب الله کشته شده اند. این مسئله نشان می دهد شایعات در مورد نابودی این سازمان در حال حاضر بسیار اغراق آمیز است.

این وب سایت آمریکایی در پایان تاکید کرد علی‌رغم واقعیت پیچیده روی زمین، مقامات صهیونیستی و حامیان آمریکایی آنها هم‌اکنون به آینده‌ای دور فکر می‌کنند که تاکنون عملی نشده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 1 آبان 1403 - 18:19:30