در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

روزنامه نگار لبنانی: صهیونیست ها نمي دانند در جنوب لبنان با چه مردانی روبرو خواهد شد 

دو شنبه 23 مهر 1403 - 12:51:5

یک کارشناس رسانه و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با برنامه «قضيه ساخنه » شبکه الکوثر گفت:  دشمن صهيونيستي فکر مي کرد  با ترور رهبران مقاومت مي تواند نتيجه را در ميدان به نفع خود رقم بزند اما اينگونه نشد.

ویژه ‌- الکوثر  : «ياسر حريري » در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» تصریح کرد: رژيم اسرائیل براین باور بود که با ترور سید حسن نصرالله رضی الله عنه می‌تواند شکست بزرگ معنوي به مقاومت وارد کند و نتيجه و پیامد اين ضربات را در شکست رزمندگان مقاومت و مردم لبنان ببيند اما آنچه اتفاق افتاد این بود که خونی که ریخته شد، انگیزه بزرگی برای  مصمم تر شدن مقاومت به  نبرد با دشمن صهيونيستي شد.


درهمین ارتباط بخوانید: نخستین واکنش رئیس ستاد ارتش اشغالگر به حمله پهپادی حزب الله

حریری در ادامه گفت:  دشمن اسرائیلی با هدف قرار دادن  فرماندهان مقاومت تلاش کرد تا نفوذ کند و به پیروزی  خيالي  دست یابد، اما رزمندگان مقاومت و رهبری آنها به سرعت براي مقابله با دشمن  سازماندهي مجدد شدند واکنون اشغالگران متجاوز اگر به جنوب لبنان بيايند با مردانی روبرو خواهد شد که شبیه آنها را در جبهه هاي قبلي نديده اند.
این روزنامه نگار و نویسنده افزود: مسئولان رسانه ای حزب الله به صراحت عقب نشيني مقاومت از برخي نقاط را تاکتيکي اعلام  و قصد رزمندگان و مجاهدين را رويايي و درگيري با متجاوزان در داخل خاک لبنان اعلام کرده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 23 مهر 1403 - 12:50:59