شهید سید حسن نصرالله، رهبری فراملی

دو شنبه 9 مهر 1403 - 20:30:0
 شهید سید حسن نصرالله، رهبری فراملی

دکتر عمادالدین حمرونی محقق و پژوهشگر امور سیاسی و اندیشمند تونسی در ویژه برنامه «سید المقاومین» از شبکه الکوثر با اشاره به اندیشه فراملی سید محبوب مقاومت گفت: شهید سید نصرالله رهبری فراملی که توانست اندیشه اسلامی را در عمل، جهانی سازد.

دکتر عمادالدین حمرونی محقق و پژوهشگر امور سیاسی و اندیشمند تونسی در ویژه برنامه «سید المقاومین» از شبکه الکوثر  گفت: حزب الله یک حزب قرآنی، نبوی و الهی است؛ و شهید سید حسن نصرالله یک رهبر اسلامی بود که توانست فراتر از اندیشه اسلامی و منطق میهن پرستانه و ملی گرایانه رود.

وی اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله یکی از رهبران بزرگ است و امروز ملت عرب، رهبری شجاع و مقاومی را از دست داده است که در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاد و خود را سرباز ولایت فقیه معرفی کرد.
دکتر حمرونی افزود: امروز غمگینیم زیرا رهبری دلسوز و الهام بخش همه آزادگان جهان را از دست دادیم.
ما امروز با شیطان می‌جنگیم و اسرائیل یکی از ابزارهای شیطان بزرگ یعنی ایالات متحده آمریکا است و هرکس با شیطان بجنگد، ممکن است به دست شیطان کشته می‌شود.
حمرونی گفت: سید حسن نصرالله رهبری حزب الله لبنان را برعهده گرفت و پایه های مقاومت را پایه گذاری کرد و مقاومت به یک مفهوم بزرگ منطقه ای تبدیل شد و الگویی برای رهایی به آزادگان جهان ارائه کرد. و ما باید راه آن رهبر بزرگ را ادامه دهیم.


 


دو شنبه 9 مهر 1403 - 18:43:28