مشخصات موشک «قادر ۱» که مهمان مقر موساد شد

پنج شنبه 5 مهر 1403 - 9:30:0
مشخصات موشک «قادر ۱» که مهمان مقر موساد شد

حزب الله لبنان مقر فرماندهی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در حومه شهر تل آویو با موشک بالستیک «قادر ۱» هدف قرار داد. و اطلاعات این موشک را چهارشنبه شب، منتشر کرد.

حزب الله لبنان چهارشنبه شب مشخصات موشک «قادر ۱» را که در آن مقر موساد در اطراف تل آویو را هدف قرار داده بود، منتشر کرد.

براساس این اطلاعات منتشر شده قطر این موشک، ۶۲۰ میلی‌متر، طول آن ۷۶۶۵ م. م، وزن ناخالص آن، ۲ هزار و ۸۷۰ کیلوگرم، وزن سرجنگی موشک: ۵۰۰ کیلوگرم است و این موشک ۱۹۰ کیلومتر نیز برد دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش حزب الله لبنان صبح چهارشنبه، تل‌آویو با موشک بالستیک زمین به زمین «قادر ۱» هدف قرار داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در حومه شهر تل آویو با این موشک بالستیک هدف قرار گرفته شده است.

این بیانیه افزود: محل مورد نظر، مقر مسئول ترور فرماندهان (حزب الله) و منفجر کردن دستگاههای ارتباطی و بی سیم و پیجر بود.

این برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه است که شهر اشغالی تل‌آویو از لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه حملات گسترده ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرده است.

وزارت بهداشت لبنان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور نزدیک به ۵۷۰ نفر از جمله ۵۰ کودک و ۹۴ زن شهید شده اند.طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات همچنین بیش از یک‌هزار و ۸۵۰ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و حملات ضد مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و در ساعت های گذشته با ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 5 مهر 1403 - 8:41:40

دسته بندی :