مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

شنبه 31 شهریور 1403 - 7:30:0
مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مسعود پزشکیان، رییس جمهور در مراسم رژه ارتش گفت: این عزیزان زینت کشور ما هستند. ما با قدرت اعلام می‌کنیم که قادریم علاوه بر اینکه کشور خود دفاع کنیم با وحدت و انسجام نیز از کشورهای همسایه دفاع کنیم، و اسرائیل غاصب خونخوار آدم کش، کودک کش را که به زن و بچه پیر و جوان رحم نمی‌کند سر جای خود بنشانیم.

وی افزود: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد. 

پزشکیان تصریح کرد: با حضور نیروهای رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند.

رئیس جمهور اظهار داشت: این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به دشمنان نیازی نداریم تا ما را مسلح کنند. 

در این مراسم، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر رحیم صفوی مشاوره عالی فرمانده معظم کل، امیر عزیز نصیر زاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر صباحی فر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه و سردار رادان فرمانده فرماندهی کل کشور حضور دارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 31 شهریور 1403 - 7:52:58