رژیم صهیونیستی مایه ی ننگ بشریت

پنج شنبه 8 شهریور 1403 - 17:0:0
رژیم صهیونیستی مایه ی ننگ بشریت

رهبر انصارالله یمن امروز پنجشنبه طی سخنانی در خصوص اوضاع غزه و مهم ترین مسائل منطقه، ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی به غزه را مایه ی ننگ جامعه ی بشری عنوان کرد , هرگز نمی توان با آن صلح کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» گفت: رژیم صهیونیستی دشمنی است که هرگز نمی توان با آن صلح کرد واوضاع کرانه باختری و غزه نشان دهنده ماهیت صهیونیست ها است.

وی با بیان این که نابود سازی بشریت بخشی از اندیشه صهیونیسم است گفت:دشمن صهیونیستی تمام خطوط قرمز، موازین و قوانین بین المللی را نفض کرده است.

الحوثی ادامه جنایات صهیونیستی را مایه ننگ جامعه بشری دانست و گفت:صحنه پاره کردن قرآن توسط سربازان صهیونیست صحنه ای خطرناک است و کسی که نسبت به این صحنه بی تفاوت باشد ذره ای ایمان ندارد ومسئولیت یادآوری خطر عدول امت از مقدساتشان به عهده روحانیون است.

رهبر انصارالله یمن گفت: ورود مکرر صهیونیستها به مسجد الاقصی در راس حملات صهیونیستی علیه مساجد قرار دارد وخطرناکترین توطئه علیه مسجد الاقصی تلاش صهیونیستی برای احداث کنیسه یهودی در آن است و مسلمانان باید با جهاد در راه خدا به این توطئه دشمن صهیونیستی پاسخ دهند.

وی گفت: حکومت های عربی در برابر سخن از احداث کنیسه یهودی سکوت کرده اند این درحالی است که یهودیان سکوت در برابر پاره کردن قرآن و تهدید مسجد الاقصی را نوعی تسلیم شدن می دانند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 8 شهریور 1403 - 17:21:45