تاب و توان اسرائیل در مقابله با پاسخ قطعی محور مقاومت چقدر خواهد بود؟

یک شنبه 14 مرداد 1403 - 14:30:0

ولید الکیلانی مسؤول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به همبستگی محور مقاومت در پاسخ قطعی و ادب کردن رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی نمی تواند در مقابل جبهه های محور مقاومت ایستادگی کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ولید الکیلانی مسؤول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر اظهار کرد قطعا ضربه سختی که جبهه‌های محور مقاومت به دشمن صهیونیستی وارد می‌کنند، جبران شدنی نیست.

ولید الکیلانی گفت: پس از نبرد طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی قدرت حمله پیشگیرانه وبازدارنده را از دست داد، زیرا ارتش دشمن آمادگی جنگ طولانی در چندین جبهه را نداشت امروز دشمن صهیونیستی نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.

وی افزود: معتقدم جمهوری اسلامی ایران باید دروازه جهنم را بر رژیم صهیونیستی بگشاید و با ضربه ای کاری تمام هیبت و قدرتش را در برابر جهانیان نابود کند و او را به زانو درآورد. اسرائیل نمی تواند در برابر آن مقاومت کند و با عملیات تجمیعی محور مقاومت ظرف چند روز فرو می ریزد زیرا امروز دشمن در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد.

مسئول رسانه ای جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان افزود: ضربه باید از تمام جبهه های محور مقاومت به دشمن شدید باشد و این همان چیزی است که حضرت امام خامنه ای و سید حسن نصرالله تاکید کردند: امروز با مرحله جدیدی از جنگ مواجه هستیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 14 مرداد 1403 - 11:17:53