یمن محزون و خشمگین از ترور ناجوانمردانه رهبر بزرگ «حماس»

جمعه 12 مرداد 1403 - 15:0:0
یمن محزون و خشمگین از ترور ناجوانمردانه رهبر بزرگ «حماس»

در گزارش گزارشگر الکوثر در یمن در برنامه «مع المراسلین» آمده است: خیابان های یمن مملوء از مردمانی غمگین و خشمگین است که جنایت صهیونیست ها را محکوم و رژیم صهیونیستی را تهدید به پاسخ قاطع و کوبنده کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» از شبکه الکوثر آمده است: در راه مسجد الاقصی ارواح پاک شهدایی همچون شیخ احمد یاسین و سردار شهید اسماعیل هنیه و فرماندهانی از گردان های «القسام» با خون خود قیام می کنند، یاد شهدای مقاومت همواره در دل همه آزادگان جهان به ویژه مردم غیور و شجاع یمن جاودانه خواهد ماند. مردم یمن با پریایی تظاهرات اعتراضی، خود را در غم شهادت اسماعیل هنیه با مردم مظلوم فلسطین شریک کردند.

از نخستین ساعات خبر شهادت وی، صدها تن از جوانان و دانشگاهیان برای راهپیمایی بیرون آمدند و خشم خود را از ترور ناجوانمردانه صهیونیست ها ابراز کردند.

مراسم ترحیم شهید راه قدس، مجاهد مبارز اسماعیل هنیه با حضور رسمی و مردمی برای بزرگداشت و عرض تسلیت و تبریک عروج قهرمان امت اسلامی برگزار شد.

حاضران در این مراسم تاکید کردند شهادت راه مجاهدان قهرمان است و دشمن صهیونیستی پشیمان خواهد شد و تا پیروزی روشن به همین راه ادامه می دهند.

لازم ذکر است که رهبر انصار الله یمن سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در بیانیه ترحیم خود ضمن تأکید بر ادامه را شهدای قدس، اعلام کرد که دشمن جنایتکار صهیونیستی در ترور هر دو شهید اسماعیل هنیه و فؤاد شکر دست داشته است. او با جنایت آشکلر و مستمر، نبرد را به سطح وسیعتر و ابعاد بزرگتری رسانده؛ ما هم او را تهدید می کنیم که عواقب آن بر دوش خودش خواهد بود.

قلب مردم یمن برای شهید القدس، اسماعیل هنیه می تپد، آنان در این مراسم به او ادای احترام و تاکید کردند که راه قهرمانان مقاومت و مجاهدان ادامه می دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 12 مرداد 1403 - 11:37:0