رایزنی وزیر کشور با استاندار کربلا درباره راهپیمایی اربعین

سه شنبه 2 مرداد 1403 - 20:14:18
رایزنی وزیر کشور با استاندار کربلا درباره راهپیمایی اربعین

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «نصیف جاسم الخطایی» استاندار کربلا، زمینه‌های همکاری و هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از دفتر رسانه ای استانداری کربلا، استاندار کربلا امروز سه شنبه میزبان وزیر کشور ایران و هیات همراه است.

در این دیدار که سید عبدالرحیم ساداتی فر، سرکنسول ایران در کربلا و برخی مقامات استانداری کربلا نیز حضور داشتند، زمینه های ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی در بخش های مختلف مورد تاکید قرار گرفت. 

احمد وحیدی وزیر کشور در این دیدار از مهمان نوازی ملت عراق بویژه مردم کربلا و مقامات این استان از زائران ایرانی و شرکت کننده گان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

وی روز گذشته _ دوشنبه - برای شرکت در دومین کنفرانس منطقه ای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در عراق وارد بغداد شد و مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.

وزیر کشور عصر دیروز هم با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و گفت و گو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مهم ترین پرونده های همکاری مشترک بین دو کشور و حضور هیئت ایرانی در دومین کنفرانس بین المللی مبارزه با مواد مخدر در بغداد و بارزترین توصیه های مهم آن رایزنی کردند.

وی همچنین با حضور در محل سفارت کشورمان در بغداد در جمع اعضای ستاد اربعین در عراق شرکت کرد و در جریان اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص راهپیمایی اربعین قرار گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 2 مرداد 1403 - 20:13:28