در برنامه عراق الغد مطرح شد

وحدت محور مقاومت از عراق تا غزه

دو شنبه 1 مرداد 1403 - 14:57:50

از زمان آغاز تجاوز  وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، گروه های مختلف مقاومت عراق  بارها  حمایت همه جانبه خود را  از مقاومت فلسطین در نبرد یکپارچه علیه ارتش اشغالگر  اعلام  و به  حرف خود عمل کردند.

ویژه ‌ -الکوثر :  براساس گزارش برنامه «عراق الغد» ، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء بعد از شهادت  تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی ، با صدور بیانیه ای تاکید کرد ما خود را سربازان این معرکه مقدس (علیه رژیم صهیونیستی) اعلام می کنیم و هر چه از سلاح و نفرات داریم در گرو یک اشاره شما است ای برادران مجاهد صبور در فلسطین عزیز. این معرکه همه ما است و تاکید می کنیم که شما فلسطینیان تنها نیستید، بلکه کل محور مقاومت در کنار شما می ایستد و ما در کمال آمادگی و مجهزیم.
همچنین  گروه‌های سایبری مقاومت عراق بارها با حمله به وب‌سایت‌های ارتش صهیونیستی و از کار انداختن  سیستم‌های هشدار دهنده  باعث شدند   موشک‌های مقاومت بدون فعال شدن  آژیر هشدار و  آلارم‌ها به اهداف اشغالگران  اصابت کند.
 مقاومت عراق عملیات های بسیاری را ضد مقرهای نظامی در داخل فلسطین اشغالی و منافع و پایگاه های آمریکا در منطقه که از رژیم صهیونیستی حمایت می کردند  نیز صورت داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 مرداد 1403 - 14:20:25